Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 8 december 2012

Av Lisa - 8 december 2012 19:42

Av Lisa - 8 december 2012 16:30

Mamma å pappa är gäster hos oss i kväll! :)

Av Lisa - 8 december 2012 13:25

Av Lisa - 8 december 2012 11:25

Av Lisa - 8 december 2012 09:59

 

Mateus fjärilsskålar, gråa.

Avlastningsnät, snygg timer, global kniv och salt å pepparkvarn allt från Bagaren och kocken.

Av Lisa - 8 december 2012 09:38

 

Hittade en hel hop av sånna här bilder på Viggo i min telefon.

Någon tycker visst det är kul å ta bilder på sej själv. :)

 

Natten som gick är väl inte så mycket å orda om egentligen, Leo som rände runt å tillslut somnade med huvudet upptryckt i min hals.

Vaknade stel å genomsvett framåt halv sju, men jag har åtminstone fått sova lite. :)

Det är nått som inte står rätt till med Leo's mage med, två bajsblöjor har vi bytt under natten å i går vet jag inte uur många gånger han bajsade.

Har ett självtest för glutenintolerans hemma, men jag hoppas verkligen inte att det är det han har, även om det heller inte blir lätt med två toleranser inom samma familj.

Får försöka gå till botten med den saken i veckan, ska ringa vårdcentralen på måndag, för bvc har vi ju lärt oss är inte rätt väg å gå...

 

 

Har ätit frallor till frukost å nu myer alla med sitt en stund, men snart ska vi klä på oss varmt å packa in varm choklad å pulkor i bilen å bege oss mot Nytorpet där det finns en stooooor pulkabacke. :)

 

Hoppas hinna med lite andra små ärenden efter det, kanske ett varv på stan till å med.

Å sen i kväll ska vi bjuda mamma å pappa på middag. :)

Låter som en bra dag eller hur? :)

Toppenbra om ni frågar mej. :)

 

 

Vi hör senare! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards