Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under januari 2011

Av Lisa - 1 januari 2011 14:26

Herre jäklar vad trött jag är...!

Somnade vid halv fyra i natt å sov inte många timmar efter det.

Är väldigt nöjd med gårdagen så det får det som sagt vara värt. :D


Har varit å lämnat Viggo hos mormor å morfar.

Han ska sova där i natt, leka å stoja å bada i morron. :D

Underbara ungen var eld å lågor över detta. :D


Vi ska bara slappa resten av dagen vi.

Kollar på Ivanhoe å äter lite chips.

Tanken är att Leo ska sova nu, å då tänker jag nog med sluta ögonen här i soffan för så trött är jag.. :P


I kväll ska vi äta tunnbrödsrullor med skagenröra å troligvis lägga oss tidigt. :D

Men innan dess lovar jag att blogga loss. :D


Återkommer alltså senare... :)

Av Lisa - 1 januari 2011 10:52

Inleder det nya året med en brakförkylning å en herrans massa minus på sömnkontot.

Men det gör absolut ingenting en dag som denna, för gårdagen var toppen på alla vis. :D

Underbar(å mycket) mat å en massa härliga skratt!


Tack alla inblandade å ett gott nytt år till er alla. :D


  En fullkommlig redogörelse från vårt firande kommer såklart framåt eftermiddagen/kvällen. :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards