Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 22 maj 2008

Mycket blogg nu...

Av Lisa - 22 maj 2008 14:11

Viggo har somnat igen.

Å eftersom jag missade att köpa nån tidning å jag redan har läst både Mama,mycket bra tidning om ni frågar mej, och Vi föräldrar som nån tele-fösäljade prackade på mej förra månaden, så sitter jag här i stället.

Viggo ligger i sin vagn på altanen, tror han har börjat vänja sej vid att sova där. :)

Själv sitter jag faktiskt också på altanen, lite små blåsigt med skönt. :)


Vet inte om jag skrivt det innan, men Viggo har kommit ppå hur man gör för att ta tag i saker å hålla fast dem. :)  Han är så sjuk gullig när han sitter i sin babysitter med sin Tummen-skallra i högsta hugg. :)


Eller hur? ;)


Har fortfarande inte ätit lunch, gör inte speciellt mycket vettigt alls i dag som ni märker. Men det är som vanligt, vill inte gå ner i källaren å rafsa eftersom jag inte hör Viggo då... Ska nog önska mej en babyvakt i födelsedagspresent ändå, kunde kanske varit bra å ha i allafall...


Rex har varit inne hela natten. Jag fixade å donade i går kväll, gav honom mat å släppte ner honom i sitt rum i källaren. Hade bett Martin ta in vagnen från altanen, å när han gjorde det smet kattskrället såklart in. Han la sej direkt på min kuddar så vi bestämde oss för att ge honom en chans. Har inte märkt av honom alls faktiskt. :)

Han var aldrig inne på nätterna hos mamma å pappa, å han försökte inte lägga sej på deras kuddar. Han måste veta att han är hemma igen nu...

För tillfället skrker skatorna som idioter här nu, säkert Rex som retas med dem här nånstans...

Man märker på gott å ont att Rex vet att han bor hos oss nu på flera sätt. 

Har kommit på honom både en å två gånger med att va uppe på matbordet. Det var absolut förbjudet hos mamma å pappa... :) Han är inte dum han. :) Å ingen respekt what so ever för mej, han bara tittar lite på mej å ignorerar om jag skäller på honom.

Såhär spenerar han för övrigt sina dagar, å nätter. :)


 


Har vi sett den här förrut? He´s back! 

 
 
Sofie

Sofie

22 maj 2008 14:36

Så fint det blir! :) Både Viggo och Rex ser ut att trivas, härligt! Fint golv på altanen! :) Lite längre fram i sommar kanske man kan få se det IRL och kanske ta en promenix i dina nya kvarter? Kram!

http://mammasofie.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards