Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 25 oktober 2015

Av Lisa - 25 oktober 2015 16:56

Beuf bourgogne å marängswiss! ;)

Då var det färdig-kalajsat för denna helgen.
Avslutat med flaggan i topp i hop med Stina å Daniel, precis som vanligt! ;)

Å bäst av allt, vi har tre lovdagar att se fram emot! ;)

Av Lisa - 25 oktober 2015 12:46

Jag älskar ju kaffe som ni vet.
Är dock precis usel på å köpa just kaffe.
Nu har jag lyckats igen.
Köpt en sort vi inte gillar.

Är fortfarande på jakt efter det optimala kaffet. :P

Vad köper ni?
Alltid samma eller olika sorter?
Å vilken sort är absolut godast?

Av Lisa - 25 oktober 2015 12:03

Långt efter övriga gänget som vanligt men äntligen lite snabbare ändå! :)

Den bästa traditionen ever är det oavsett vilket.
Motion, dagsljus å naturupplevelse i ett! ;)

Nu blir det dusch, lite kaffe i solen å sen kommer Stina å Daniel å kokar boeuf bourgogne å söndagshänger! ;)

Inte så dumt det precis! ;)

Av Lisa - 25 oktober 2015 07:37

Ni vet det där snacket om "hur skönt blir det inte med en extra sömntimme när vi ställer tillbaka klockan?!"

Not gonna happend i vår familj.
Barnen var i stället vakna vid fem å dagen kommer bli väldigt lååååång.
:)

Nu är det ju inte helt dåligt med en extra timme precis, men till sömn har vi inte använt den. :P

Jag har dock sovit så mycket i natt att jag känner mej tung i huvudet av just för mycket sömn(nä, jag verkar aldrig bli nöjd...! :/).
Somnade vid halv tio i går å visst jag har vaknat å fått tvinga mej att somna om ett otal gånger, men kroppen är nog chockad över all sömn det blivit ändå. ;) Förhoppningsvis lönar det sej i slutändan å ger lite mer energi jämnt över dagen i dag. ;)

Viggo å Leo ska på bad-äventyr med sin mormor å morfar i dag.
Till Olofström närmare bestämt! :)

Vi andra två ska, föga förvånande, springa i nytorpet! ;)
Inte det mest njutbara väder kanske, men det ska bli härligt ändå med lite skog, motion å friskluft! ;)

Söndagsmiddag ska vi såklart också få i hop, men detaljerna kring detta är extremt luddiga just i dag. ;)

Nu ska jag dra på mej lite kläder å köra till Ica å köpa lite frallor. (Undrar hur många småbarnsföräldrar som hänger på låset där? ;))

Ha en bra söndag så hörs vi igen senare! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards