Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 3 oktober 2015

Av Lisa - 3 oktober 2015 20:03

Viggon är som sagt hos sin flickvän(där de gått å hämtat pizza själva. Så stora! <3) å det ska erkännas att Stina inte riktigt fyller hans tomrum, men det är väldigt trivsamt att ha henne här. ;)

Vi har ätit prima middag å ska strax ta ett span på Spring för å se vilka locals som fastnat på bild. :P

Sen blir det nerbäddning av Leo å film för oss äldre. ;)

Tröttheten hänger i men jag är envisast än så länge! ;)

Av Lisa - 3 oktober 2015 14:57

Till halv elva var hela huset färdig dammat/dammsugat/moppat.
Extremt välbehövligt efter alldeles för lång tid av "punktstäd".
Skönt å äntligen kunna bocka av det ordentligt.

Vi har även varit en runda på tippen å ett par ärenden.

Sen dog min energi. :(

Har desperat försökt bomba mej själv med snabba kolhydrater i hopp om åtminstone någon liten flyktig energitopp eller sockerkick, men nä.
Är helt utmattad.

Har legat å blundat en stund här nu men det hjälper inget det heller. :(

Var uppe en runda å vinkade av Viggo som ska sova hos Maja i natt, å nu har jag lagt mej för å vila igen å tänker så göra tills Stina kommer.

Då forsätter jag å försöka med uppiggningsförsöken å på måndag är det jag som ringer å bokar in mej hos en doktor, för den här tröttheten måste ha en förklaring.

Tills dess kämpar jag på å försöker njuta av helgen bäst det går! ;)

Av Lisa - 3 oktober 2015 07:46

Här är vi uppe tidigt som vanligt! ;)

Har sovit oroligt å drömt en hel massa flumm, men det är ju mer regel än undantag den där osammanhängande sömnen så jag fokuserar min tacksamhet till andra saker.

Att en styck stor pojk satte sej hos mej till exempel. ;)

Lördag i dag.
Å jag tänker att vi tar dagen som den kommer faktiskt. ;)

Först ut blir förståss frukost följt av fotbollsträning, men sen har vi faktiskt inte bråttom med något. ;)

Hoppas ni får en fin dag så ska jag försöka kolla in lite frekvent här mellan varven. ;)

Kram å hej så länge! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards