Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 18 oktober 2015

Av Lisa - 18 oktober 2015 21:27

6 säsonger på netflix å klart värt å testa.

Martin är verkligen taggad som ni ser. :P

Jag är hoppfull trots makens något aviga inställning. :P

Å trots allt, något måste man ha i väntan på allt man väntar in. :)

Av Lisa - 18 oktober 2015 19:56

Ni vet hur det är vid det här laget.
Sovmorron, nytorpet å söndagsmiddag med Stina å Daniel. ;)

Inget undantag i dag. ;)

Stina jobbade tyvärr så hon missade löpet men hann sluta lagom till middagen.

Kyckling med tillbehör:

Nej det är ingen assiett å ja det är inte konstigt att jag ser ut som jag gör. :P


Nu ska vi kolla veckans avsnitt av Homeland innan helgen är slut för denna gång.

Å ladda mentalt för vad som kan bli en tuffare vecka.

Kram å gonatt på er!

Av Lisa - 18 oktober 2015 13:17

Fyran(som bara är tre å en halv?!) i sällskap en förbarmande make som höll mitt tempo hela rundan. :)

Söndagslöpet är därmend avbockat från listan.
Nu inväntar vi bara Daniel tillbaka från hans tur sen bär det av hem till grytorna! :)

Hel kyckling, gräddsås å brysselkål å sen hallonkaka på det! :)

Allt för å utnyttja helgen till max! :)

Av Lisa - 18 oktober 2015 10:18

Passar inte riktigt med gomorron såhär dags va? ;)

Jag låg i sängen till klockan nio å gick rakt därifrån till frukostbordet! ;)
Skönt med en dag utan att ha bråttom.

Söndag i dag ja.
Tar ett litet span på Nyhetsmorron här å laddar inför dagen som blir helt enligt tradition. ;)

Nytorps-löpning följt av söndagsmiddag alltså. ;)

Det är jag som bjuder i dag å det vakas kyckling i kalkon-style! ;)
Efterrätt måste vi också ha förståss, men vad har jag inte bestämt än. ;)

Hoppas ni får en bra dag.
Vi hörs sen! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards