Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 21 oktober 2015

Av Lisa - 21 oktober 2015 22:09

Känner mej hyfsat nöjd med denna dagen å har faktiskt redan lagt mej i hopp om en lång natts djupsömn... ;)

Vi har lite sovmorron i morron å bara en sån sak underlättar en aning i mitt annars eviga nattsuddande. ;)

Katt 1 av 2(i natt låg de där bägge!) har placerat sej å med bilden på henne säger jag gonatt å tack för i dag! <3

Å stor kram till alla för er pepp i dag.
Det betyder massor!

Av Lisa - 21 oktober 2015 18:40

Hämt-middag framför splirrans nya avsnitt av Labyrint! ;)

Av Lisa - 21 oktober 2015 17:26

Vi tog oss ett litet onsdagslöp! :)

1 minuts putsning av två-varv-runt-slingan-tiden med hjälp av världens sötaste hare! :P

Av Lisa - 21 oktober 2015 14:48

Så.
För första gången någonsin känner jag mej ganska så nöjd med mitt läkarbesök.
Jag blev lyssnad på, tappad på en massa blod å lovad uppföljning å hjälp oavsett vad proverna sen visar.
Jag ljög inte å doktorn var lagom snäll för mej.
Nu tar det ju ett litet tag till innan jag får svar, men jag har aldrig varit närmare! ;)
Å förhoppningsvis kan jag ta mej hela vägen fram denna gången! ;)

Av Lisa - 21 oktober 2015 07:12

Mycket tjat här nu, men det är samma ält som upptar mina tankar just nu.
Att man som vuxen kan bli så uppstressad över ett ynka besök på vårdcentralen...?!

Kriget med mej själv har börjat å tankebanorna snurrar runt
"är det verkligen så farligt?"
"Kanske klarar jag det gör själv?"
Osv.
(Tur Martin ska med!)

Jag är hopplös på så vis, men säga vad man vill, jag känner åtminstone mej själv å vet om hur jag tenderar till å fly.

Å i dag, då ska jag konfrontera allt.

Inte ljuga alls å kräva prover å åtgärder...
(Nån som tror jag nånsin krävt något för min egen skull innan?!)

Gah.
Snart är det över.
Å i kväll ska jag bara vila å va med familjen.


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards