Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 1 oktober 2015

Av Lisa - 1 oktober 2015 21:01

Martin hade målat matbordet medan jag var å tränande å denna syn var vad jag möttes av när jag kom hem...

Ernst ville tydligen leva upp till sitt namn å sätta sin personliga prägel på köksbänken...!

Tack å lov fick vi bort varenda litet avtryck(även dem på golvet!)men det var nog i sista minuten..


Resten av kvällen ska jag spendera med å se på 100 codes å i morron, då är det ju fredag på riktigt! ;)
Det sitter fint efter den här veckan.
Tycker det stormat lite väl faktiskt.
Å önskar bara att det kunde bli lite lugnt nu framöver.

Hoppas ni haft en bra dag!
Kram å hej!

Av Lisa - 1 oktober 2015 19:56

Varje dag denna veckan!
*emojiapan som håller för ögonen*

Av Lisa - 1 oktober 2015 18:19

Fullt upp i dag!

Vi hörs i kväll helt enkelt! ;)

Av Lisa - 1 oktober 2015 07:18

Laddar upp med senaste favoriten: hallon/mango-smoothie.
Å kaffe såklart!

Har drömt stress-drömmar hela natten å ångesten som faktiskt hållt sej undan ganska länge lurar i bakgrunden.
:(
Härligare start på dagen kan man ha alltså.

Så tröttsamt att min kropp ropade fredag redan i går, men jag ska göra allt jag kan för å väcka till hjärnan å ställa in jobb-mode under veckans återstående dagar. :)

I dag ska jag "bara" gå på möte, men först väntar studiebesök på skolan där läxredovisning å gympa står på schemat! ;)

Ha en bra torsdag så hörs vi sen!
Kram å hej! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards