Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2014

Gomorron tisdag!

Av Lisa - 19 augusti 2014 08:50

Första skoldagen.
Älskade Viggo.
Så stor.

Tyvärr gick det inte nått vidare här hemma innan vi kom i väg.
För det första lät jag Viggo sova längre än planerat(jo för han sov för ovanlighetens skull liksom.) så vi var aningens tidspressade från start.
Sen tjurade Viggo i hop en stund innan vi ens kom nånstans med morgonrutinerna.

Leo tyckte dessutom det var en lämplig dag att matvägra, få blodsockerfall, klökas å gnälla konstant. :(
Allt drog ut på tiden så vi fick kasta oss ut på cyklarna med bordet fullt av disk å ett hus i allmän kaos.

Vi hann i tid, det gjorde vi, men det var väl inte precis hur jag tänkt mej denna första skolmorron. :(

Nu är han i allafall där.
Å jag å Leo är hemma igen.
Jag försöker röjja i kaosen å bota huvudvärken med kaffe.

Vi ska inte göra några större grejer precis å i kväll jobbar jag.
Farmor kommer å är hos grabbarna så de slipper dagis å fritids i dag.

Hoppas ni har en bra tisdag!
Kram å hej! :)

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards