Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under januari 2014

Av Lisa - 16 januari 2014 20:53

Ett par avsnitt av Hannibal nu! :)
(Är redan hooked!)

I morron tar vi helg.
Inget jobb å inget dagis.
Ska på samtal på avonova på eftermiddagen å kanske får jag plats på ett av de två träningspass jag köar på, men i förmiddagen ska spenderas hemma med pojkarna. :)

Kram å gonatt på er! :)

Av Lisa - 16 januari 2014 19:20

Hurra å äntligen!
Chaifrön.

Herregud sån god frukost jag ska äta i morron.
Lyxjuice å chaipudding med färska bär
å nybakade lchf-scones tänker jag mej. :D

Är det fredag å helg så är det! :)

Av Lisa - 16 januari 2014 18:39

Sällskapar med Stina på Coop en sväng.
:)
Hon ska handla till lördag å jag ska leta chaifrön! :)

Av Lisa - 16 januari 2014 16:05

Har hunnit hem å packat upp allt vi köpte på Ica. ;)
Helgen är räddad även om jag måste inom CG å köpa det sista i morron. :)

Huvudvärken är extrem så jag försöker vila med mina trötta grabbar å hoppas att det släpper lite.
Men som sagt; fy tusan vad jag ä lack på det här.
Jag vill orka! :(

Av Lisa - 16 januari 2014 13:26

Ser ni kudd-strecken? :P

Om det vill sej så illa att själva nålarna inte råder bot på huvudvärken gör åtminstone den där stunden då man verkligen tvingas att slappna av gott för mej! :)

Av Lisa - 16 januari 2014 11:03

Här sitter jag å väntar på min SG-tid.

Har ringt till dagis å försäkrat mej om att Leo's seperationsångest över att "va själv" där lugnat sej men känner ändå stress.

Dels över hur ledsen han var över att jag gick, över hur kluven jag är till att de ska sova borta på lördag(vi ska på en liten fest, som jag verkligen ser fram emot) å över jobbet.

 

Det är klart att jag byter arbetsplats from den 10 februari nu, var å skrev ett schema på nya stället så sent som i går, men lyckades tänka helt fel å satte tre jobbdagar när vi ska till Lalandia.

Typiskt nog kan jag inte släppa det å ska strax ringa å be någon sudda allt.

Alltid är det nått liksom.

 

 

Har jag sagt att jag är trött på det här?   

Jag vet att jag omöjligt kommer kunna stressa tillbaka mitt vanliga glada jag, men jag blir snart galen på allt deppande.

Det blir väl ni med kan jag tro? :P

 

Nu är det illafall slut ältat för denna gången, men vi hörs som vanligt senare också. :D

Av Lisa - 16 januari 2014 08:17

I dag ska jag äntligen ta mej ork å tid till handla.
Färska citrusfrukter å annat till morrondrinkar står på listan. :)
Tänk va härligt å vitaminkicka sej till frukost? :)

I dag är det som sagt inget jobb för min del.
Men barnen ska i väg ändå.
Jag ska till sjukgymnasten men i mitt hjärta känns det ändå så fel lämna mina barn utan å jobba.
Det måste bli så i dag, för jag måste bli bra!

Nu ska vi sätta lite fart här så vi kommer i väg. ;)
Kram å hej!

Av Lisa - 15 januari 2014 21:21

Det har varit en lång onsdag.

Men jag är lättad att kunna stryka ett måste från min inre lista i å med att Dexter blev kastrerad nu äntligen.

Hoppas det gör honom lite mindre rymningsbenägen framöver, så man slipper oroa sej så mycket för den biten. :)


Har ont i huvudet å är trött som tusan så jag tittar mest in för å säga gonatt.


I morron ska jag inte jobba men barnen ska i väg på varsitt håll ändå.

Leo till förskolan en stund å Viggo ska leka med Axel.

Själv har jag en efterlängtad tid hos en ny sjukgymnast som förhoppningsvis ska sätta nålar på mej å bota lite av mina besvär. :D


Vi hörs i morron igen.

Kram å hej! <3


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards