Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 1 februari 2011

Sid-tips. :D

Av Lisa - 1 februari 2011 12:50

Som sagt så fyller min lilla pappa år den 7 denna månaden å kalaset ska äga rum nu på lördag. :D

Han önskar sej ytterst få grejer å allra mest en Baksten.

Som de fantastiska döttrar vi är så ska jag å Stina uppfylla hans önskan om just detta. :D

 

Han hade själv letat upp den här tvådelade varianten på google.


Det visade sej att den fanns å köpa på MIKA Design, en helt fantastik shoppingsida med lite av varje. Eller kanske mycke av varje, det beror på hur man ser det. :D

Jag skulle kunna fylla en å annan shoppningkorg där vill jag lova. :D

Hittade bla. ett kokbokställ för 129 kronor. :D

 

Oturligt(eller kanske turligt? :)) nog var det slutsålt, annars hade det säkerligen slinkt(eller slunkit..? :P) med i min beställning. :D


Så kolla in MIKA design, det kommer möjligtvis bara er plånbok att ångra. :)

 
 
Sanne

Sanne

1 februari 2011 14:36

Ett litet tips om du vill ha en billigare baksten så kan man hitta det på ett stenhuggeri! Det finns ett i Emmaboda och ett i Sölvesborg (nilssons sten 0456 - 155 55). Vet inte om de har i Sölvesborg, men det kan ju vara värt att kolla upp!

http://www.minabaktankar.blogspot.com

Lisa

1 februari 2011 16:16

Absolut, men nu har jag redan beställt, ska låna pappas sen tänkte jag å se om jag vill ha en egen. :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards