Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 13 januari 2010

Tråkblogg.

Av Lisa - 13 januari 2010 19:45

Har inte fått en enda kommentar på en vecka.   

Må va hänt att jag bara ältar om att jag är trött å gnäller om jobbet på olika sätt, men jag har ändå över hundra läsare om dagen.

Nått kan väl vara värt att reagera på? Eller är ni inte det minsta nyfikna längre?

Kanske är det så att ni som läser är samma personer som hängt med sen starten 2007?

Anyway, jag är nyfiken på er.

Jag vet att jag har tagit upp det förr, både en å två gånger, men ändå, skriv en rad eller två å presentera dej. :D



---------------------------


Då så. Tillbaka till vanligheterna.

Möte på jobbet i dag.

Information om den nya teamledare, en aning indirekt men ändå glasklart.

Jag får gå å inte en enda av mina kollegor uttryckte nån slags sorg över det.

Då blir man ganska ledsen.

Fast samtidigt, jag vet att de finns minst tre som verkligen hade velat ha mej kvar.

Jag måste vänja mej, kommer fortsätta flänga runt på vik i åratal.

Bara att bita i hop å gå vidare.

Har dock inte fått nått som helst besked angånde om det finns möjlighet för mej att få byta till nån annan avdelning, som teamledare, eller på sjukvik...


-----------------------


Martin tränar å jag tänker ha en riktig tvkväll(jaaaaaaaaa, jag är så förbannat trött, and so on and so on...).

Har kollat tablån å det finns i allafall lite å se på Leila vid nio lockar mest.

Matlagnings-tv is the shit!    Troligtvis finns det mycket tid till datorn underkvällen med. :D


I morron händer det grejer, Billen aka Stina fyller år.

Eftersom jag är ledig å så även hon å Emelie med så har vi haft planer på att hitta på nått skoj. Men längre än så har vi inte kommit.

Vi ska i vilket fall som helst hem till M å P å fika på kvällen, för att fira lite. :D De riktiga firande äger dock rum på lördagkväll, då ska vi ha kombinerad födelsedagsmiddag å going-away-party.

Jag jobbar, men bara till kvart över ett.

Han anmält mej både til latt baka rosenbröd å att göra potatisgratäng. :)

Vad gör man inte för sina syskon?   


Det är faktiskt inte bara en massa dåliga nyheter alltså.

Ledig dag å födelsedag.

Men det allra skönaste är att Martin, efter sex veckors väntan, äntligen har fått pengar! :)

Så jäkla skönt att kunna släppa den biten lite.

Jag tänker därför, äntligen, boka en klipptid med gott samvete.

Jag ser ut som fan, helt ärligt!


Okej, nu ger jag mej.

Väldigt långt inlägg, men för första gången på länge lyckas jag samla i hop mej tillräckligt för att få till det någorlunda. :D


Till er som inte orkar läsa rubbet,bjuder jag på en bild med. :D


 


 
 
tilla

tilla

13 januari 2010 20:35

lilla jag läser alltid din blogg så ofta jag kan men de kanske inte är någon nyhet!:) Vad tråkigt med jobbet men de är de som förlorar på att låta dig gå. Skönt att Martin har fått sina pengar, sånt är inte kul att vänta på minsan!
Hoppas vi kan ses snart när du inte har alltför mycket på tapetern:)

http://tillalillalilla.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Jeanna

14 januari 2010 18:49

Ledsen, jag har varit jättedålig på att läsa din och alla andras bloggar sedan nyår! Ska försöka bättra mig! ;o)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards