Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Lisa - 10 januari 2010 21:08

Har precis sett den sista halvtimmen av robotkrig.

Måste säga att Transformers filmerna var ganska bra, bägge två. :D

Tur att man kan ha fel.   


Är trött som tusan, hjälper visst inte att va ledig. ;)

I morron börjar en ny nyttig vecka för min del(har ni hört den förr...  )


Ska sova nu. Har som sagt en tuff vecka framför mej.

Men jag ska orka, tröttheten måste bekämpas nu likaså de extra kilona, jag är taggad!


Av Lisa - 10 januari 2010 19:36

Jisses vad det var kul på badet i dag.

Inte en enda människa i barnpoolen när vi kom å inte blev det särskilt många fler senare heller. :)

Viggo njöt i fulla drag å levde livet. :)


(lite immigt på linsen till en början...)

     

Viggo "simmade" omkring själv i den djupa poolen med hjälp av armkuddar. :)

   

 

Helt klart ska jag följa med fler gånger, så jäkla kul! :D


Härligt att va ledig!

I kväll är Emelie å Snoff här å umgås. :)

I morron är det back to work, tre sju-mornar i rad å sex arbetsdagar under veckan.

Två dagar går för snabbt, men men, jag har njutit i allafall. :P

Av Lisa - 10 januari 2010 09:34

Alldeles strax kommer M å P å hämtar oss.

Vi ska som sagt till Holjebadet å bada.

Ska bli riktigt skoj å se Viggo sär, när han å jag var där sist kunde han inte gå å än mindre bottna i barndelen.

Han har blivit ett riktigt blötdjur enligt ryktet, så det ser jag fram emot.

Något som däremot inte lockar ett dyft är att visa sej i bikini. :S

Nej, det är jag då rakt inte sugen på!

Men, vad gör man?

Offrar sej för sitt barn, jo det kan man verkligen kalla det...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards