Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 19 september 2015

Av Lisa - 19 september 2015 21:28

Vi har haft en underbart rolig eftermiddag å kväll med vårt lilla gäng.
Skrattat å ätit så magarna står åt alla håll. ;)

Nu ger dock jag å mitt värkande huvud upp för i dag.
:/

Hoppas verkligen på vettig sömn i natt så jag är lite piggare i morron!

Av Lisa - 19 september 2015 15:47

Ett gäng timmar på IP, en handling, en träning å en dusch senare å så var klockan nästan fyra.

Vi inväntar Stina å Co å ska fira lördag med trerätters å lite lättsamt umgänge. ;)

Jag har sån fruktansvärd huvudvärk å känner mej utschasad efter en väldigt sömnlös natt, men jag kämpar på å håller tummarna för att det ger sej..

Av Lisa - 19 september 2015 08:59

Fotbollslördag även denna veckan.

Pool-spel på hemmaplan för Viggos lag.
Verkar bli helt okej väder för utomhusvistelse. :)

Det är jag å Leo som ska stå för hejandet medan Martin ska i väg på andra uppdrag en stund. ;)

Eftermiddagen sen är oplanerad sånär som på att det lutar åt grillat till middag. ;)
Vad det blir exakt är inte planerat dock men till efterrätt blir det denna moussen:

Nu ska jag fixa till mej lite, sen bär det av! :)
Hörs sen! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards