Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under oktober 2014

Av Lisa - 18 oktober 2014 09:08

I dag är jag fotbollsmorsa medan Martin är med Leo på gympan. :)

Viggo vaknade innan klockan var halv sex i morse å låg å gastade om det var morron.
Detta barn.
Han släktas sannerligen på sin far. :P

Vi har faktiskt inte mycket planer alls för dagen.
Lite plock å fix på hemmaplan å en tacomiddag är vad vi siktar på. :)

Hoppas ni får en bra dag! :)

Av Lisa - 17 oktober 2014 21:36

Kan hända att det blir lite Martin Stenmarck nu! :P

En snart-femtonåring meddelade just att instagram är "gammalt".
Jag bjuder på min ålderdom där å fortsätter digga det social mediet. :)

Har jag sagt hur skönt det är med helg?! :P
Hell yeah! :D

Av Lisa - 17 oktober 2014 19:41

Är mega-mätt efter att ha ätit pizza för första gången på jag vet inte när.
Barnen spelar tv-spel å vi myser för glatta livet. :)

Skål å trevlig helg! :)

Av Lisa - 17 oktober 2014 16:01

Vilket trist väder det är i dag.
Man blir galet trött(are) av det här gråa. :(

Men skit i tröttheten nu va?
Det är ju fredag! :P

Leo är lycklig över detta faktum å över sin nybyggda legobåt! :)

Jag ska ta en mej en dusch nu sen ska jag montera i den där iläggsskivan ni ser på bilden, duka lite fint å tända en massa ljus, för i kväll vankas det fredagsmys med bästa vänner! :)

Av Lisa - 17 oktober 2014 09:14

Några timmar på bortaplan nu, sen tar vi helg! :)

Peppen på den? :P

Av Lisa - 16 oktober 2014 20:42

Favoriten bland "höstljusen"

Träningen hjälpte å jag känner mej lättare i sinnet nu. :)

Det tackar vi för. :)

I morron är det fredag.
Alltid lika efterlängtad.
Lediga helger är så härligt.
Å jag ska njuta så länge det varar. :D

Just morrondagens fredag ska jag jobba så lite som fyra timmar å sen blir en lite pizzakväll med världens bästa grannar. :)

Nu får det nog bli ett par avsnitt mat-tv innan jag däckar. :)

Kram å gonatt!

Av Lisa - 16 oktober 2014 16:12

Hela dagen har jag kämpat med världens ångest.
Jag håller på å krypa ur mitt eget skinn av stress å olust.

Har varit nära att bryta i hop flertalet gånger å det enda jag fokuserar på är att jag ska få träna vid sex å förhoppningsvis må bättre sen.

Jag har blivit så mycket bättre på å hantera, sortera å övervinna det här, men under dagar som denna är det enda som råder bot på rastlösheten att sysselsätta mej...

Har till å med varit på återvinningsstationen med en del bråte i dag.
Det var premiär. :P

Barnen har ju haft en varsin kompisar här i eftermiddag. :)
Dom har ätit våfflor för glatta livet. :)
Viggo å hans polare(som äntligen tål katter! :)) har jag inte märkt av alls å när Leo insåg att det är viktigare att ha kul än att få bestämma har det fått prima även för dom. :)

Kul när dom orkar å det funkar bra! :)

Av Lisa - 16 oktober 2014 14:08

Vad hände med köksredskap i metall?
Jag äger bara en hålslev å en ballongvisp, resterande redskap i Lisa-köket är i plast.
Nästan dagligen saknar jag en såndär hederlig metallstekpsspade som var det enda som fanns å tillgå i pappas kök hemma.
Å en vanlig vips hade ju inte heller suttit fel. :P

Vad säger ni?
Plats eller metall?


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards