Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 25 oktober 2014

Av Lisa - 25 oktober 2014 20:10

Regnrusket har hängt i här prick å precis hela dagen.
Vi har hållt oss inomhus sånär som på den där ganska tidiga morgontimmen som jag å Viggo spenderade på IP. Jag under ett paraply å Viggo'n på konstgräsplanen. :)
Han har verkligen tänt till på fotbollen nu, å tycker det är superkul å träna. :)

Leo hade mormorn med sej på spökgympa han å jag kunde helt spontant smita hemifrån yoga en timme, så vi kan säga att de allra flesta fått sin motion här i dag. :)

Efter yogan följde Stina med oss hem å både hon å mamma stannade å sällskapade över middagen å en bra stund till. :)

Alldeles strax ska barnen bäddas ner här å sen inväntar jag hemkomsten av han dryckes-shopparen. :)

Av Lisa - 25 oktober 2014 17:09

Fisksoppa med saffrans-aioli.

Helt enligt tradition! :)

Av Lisa - 25 oktober 2014 12:52

Inte så dumt såhär mitt i kaosen! :)

Av Lisa - 25 oktober 2014 08:23

Det är sannerligen ingen ljus dag vi vaknat till denna morron...!
Vilket gråväder alltså. :/

Jag dricker kaffe å tänder upp här å taggar för att huttra en timme uppe vid IP medan Viggo tränar.
Båda barnen var uppe å snurrade vid sex i morse, men Leo somnade faktiskt om å sover ännu..?!
Viggo däremot, han somnar aldrig om han. :)
Men jag har legat tills nu jag.
Skönt med en liiiiiten sovmorron när man inte känner sej på topp..
Magen känns bättre men huvudvärken hänger tyvärr i dag också än så länge.

Vi får hoppas att det släpper såsmåningom om.
Nu ska jag starta radion å sen blir det frukost! :)

Ha en bra lördag så hörs vi sen! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards