Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under oktober 2014

Av Lisa - 25 oktober 2014 08:23

Det är sannerligen ingen ljus dag vi vaknat till denna morron...!
Vilket gråväder alltså. :/

Jag dricker kaffe å tänder upp här å taggar för att huttra en timme uppe vid IP medan Viggo tränar.
Båda barnen var uppe å snurrade vid sex i morse, men Leo somnade faktiskt om å sover ännu..?!
Viggo däremot, han somnar aldrig om han. :)
Men jag har legat tills nu jag.
Skönt med en liiiiiten sovmorron när man inte känner sej på topp..
Magen känns bättre men huvudvärken hänger tyvärr i dag också än så länge.

Vi får hoppas att det släpper såsmåningom om.
Nu ska jag starta radion å sen blir det frukost! :)

Ha en bra lördag så hörs vi sen! :)

Av Lisa - 24 oktober 2014 21:39

Somna på soffan troligtvis... :)

Mycket roligare än så blir det inte i kväll.

Men det får va okej det också. :)

I morron åker Martin till Bodershop medan jag å barnen ska hänga med mamma å laga fisksoppa. :)

Nu säger jag gonatt å trevlig helg! :)

Av Lisa - 24 oktober 2014 17:32

En vampyr ska på fredags-kalas! :)

Själv firar jag fredag med magvärken from hell å migränkänningar.

Men ändå.
Nu tar vi en liten helg! :)

Av Lisa - 24 oktober 2014 07:07

Alltid lika efterlängtad! :)

Jobbar till halv tre å efter det måste vi handla lite snabbt innan vi tar helg! :)

Ha en bra dag! :)

Av Lisa - 23 oktober 2014 20:18

Efter att ha avverkat en miljon grejer under dagen är det alldeles snart dags för kvälls mat. :P


En smarrig Cesarsallad blir det till å med. :)

Av Lisa - 23 oktober 2014 16:13

Vad tycks?

Av Lisa - 23 oktober 2014 06:27

Nån som inte är särskilt sugen på å stiga upp i dag. <3

Det kan även jag skriva under på.
Denna veckan vill sej bara inte å jag är så trött på mornarna(å kvällarna...).

Men nu sätter vi fart!
Gomorron på er! :)

Av Lisa - 22 oktober 2014 20:31

Att kasta sej på sängen å sen inte orka rubba sej...

Hur obekvämt det än må vara..?!

Då är det läge för tidig sänggång å att vakna upp till en ny dag va?! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards