Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 11 oktober 2014

Av Lisa - 11 oktober 2014 22:53

Vattenlek i Kristianstad. <3

Fullt ös i dag.
Från morron till kväll.
Gympa, fotboll, kalas, shopping, utflykt å restaurang. :D
Barnen har varit så duktiga å jag hoppas de uppskattar dagen de med! :)

I morron ska barnen på utflykt igen.
De ska bada med mormorn å morfarn.
Jag ska handla lite under tiden å sen långkoka chili å servera den å fruktsallad till söndagsmiddagen! :)

Nu säger jag gonatt å tack för i dag! :)

Av Lisa - 11 oktober 2014 22:52

Vattenlek i Kristianstad. <3

[Bild]

Fullt ös i dag.
Från morron till kväll.
Gympa, fotboll, kalas, shopping, utflykt å restaurang. :D
Barnen har varit så duktiga å jag hoppas de uppskattar dagen de med! :)

I morron ska barnen på utflykt igen.
De ska bada med mormorn å morfarn.
Jag ska handla lite under tiden å sen långkoka chili å servera den å fruktsallad till söndagsmiddagen! :)

Nu säger jag gonatt å tack för i dag! :)

Av Lisa - 11 oktober 2014 17:32

Det blev steakhouse som fick den äran att stå för vår middag i dag.
Leo åt ett pommes medan Viggo slukade hela sin portion.
:)

Varken jag är eller Martin är särskilt imponerade av servicen eller maten så det lär inte bli fler besök just där för vår del.
Men det är mysigt att göra nått annorlunda ibland å känns bra å veta att det faktiskt går å gå ut å äta hela familjen. :)

Nu ska vi stanna till på lekplatsen en stund innan vi kör hem igen. :)

Av Lisa - 11 oktober 2014 14:40

Ett stopp på EKO å sen beger vi oss på restaurang-jakt i Kristianstad!
(Det lutar åt steakhouse. Om de har bord å barnmeny...!)

Av Lisa - 11 oktober 2014 11:46

Gympa-pojke!

Kalas-pirat!

Så söt så. :)

Av Lisa - 11 oktober 2014 08:55

Hej på er där ute! :)
Lördag.
Känns inte alls dumt! :)

Våra planer för dagen ser ut som följer.
Viggo ska på fotboll å Leo å jag på gympa.
Sen ska Martin å Viggo till stan å shoppa lite medan Leo går på kalas å framåt eftermiddagen sammanstrålar vi allihopa å kör söderut för å lördagsmysa på restaurang i Kristianstad! :)

Hoppas kvällen blir lyckad å att vi hittar ett bra ställe å äta på. :P
(Tips? :P)
Vi hörs under dagen här! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards