Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 12 oktober 2014

Av Lisa - 12 oktober 2014 18:19

Alla mina boys samlade i gillestugan. :)

Vi har haft en fin-fin söndag å helg över huvudtaget.
Bästa vänner å god mat.
Å en massa familjetid!
Å härligt nog är min å Leo'D helg inte ens slut ännu. :)

Av Lisa - 12 oktober 2014 16:35

Långkokt chili med picklad lök, chipotlemajs å gucamole funkade prima som söndagsmiddag.
Man behöver alltså inte ha potatis å sås för att lyckas. :)

Leo · Lisa · Martin · Matprat · Vardag · Viggo · Vänner
Av Lisa - 12 oktober 2014 13:38

Långkok.
Nybryggt kaffe.
Å ny tidning. :)

Å nu har vårt sällskap anlänt också. :)

Av Lisa - 12 oktober 2014 09:26

Det är riktigt höstruggigt i asarum i dag.
Regnet faller å det är grått å mörkt.
Ganska mysigt ändå.
Har tänt en massa ljus å skriver på inköpslistan inför veckohandlingen som jag planerar att avverka redan i dag. :)

Viggo räknar döskallar i plast som han köpte i går å tycker att jag ska planera vårt halloweenfirande han. :)
(När är det ens? Halloween alltså?)

Han var för övrigt eld å lågor på EKO i går å ropade: "kolla mamma, vilket paradis av halloween-saker!"
:D

Klart vi ska fira halloween, men först ska vi fira söndag. :)
Barnen ska som sagt bada ett par timmar å i eftermiddag kommer Stina å Daniel. :D

Å jag ska som sagt ett varv till Ica, men innan dess tror jag banne mej att jag ska unna mej en stunds vila framför Vad blir det för mat! :)

Lite lugn har ingen dött av eller hur? :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards