Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under oktober 2012

Av Lisa - 9 oktober 2012 08:51

De har legat knäpptysta å gosat en bra stund nu.
Det tackar mamman för å tar en lugn kopp kaffe med hon har chansen! :)

Av Lisa - 9 oktober 2012 08:33

...men goda var dom, det tyckte både jag å Viggo! :)
Leo drack mest jordgubbsfil han. :)

(Nu är jag redan piggare å gladare, kaffe å mat gjorde susen! :))

Av Lisa - 9 oktober 2012 07:36

Är väl egentligen inte bara trött i huvudet utan känner mej mest seg å stel i kroppen.
Är fortfarande inte helt vaken även fast barnen varit vakna sen sex i dag igen.

Vi är lediga i dag å det är huvudsaken.
Ska avnjuta hemmagjorda ostfrallor till frukost å framåt middagstid ska vi kolla på ödlor å surikater på Blekinge exotiska värld! :)

Håll tummarna för att det blir en smärtfri dag utan massa uttröttande tjabb å skäll. Å att min energi återfinns under dagen!

Av Lisa - 8 oktober 2012 21:16

Det får bli enbart mobilbloggande fram tills min dator kommit hem igen.
Fick sms om att den redan är på hemgång så det finns hopp om att se den redan i veckan!
Jag tog faktiskt fram acern innan i dag, men sladden var inte på samma ställe så jag gav upp ganska omgående. :)

Ja ja, så är det med det.
Har tagit en kvällspromenad med Sandra å sen duschat å än är inte kvällens sysslor gjorda.
Jag har nämligen lovat Viggo hembakade ostfrallor å den degen ska jag svänga i hop innan bädden kallar. :)

Kram å gonatt på er! :)

Av Lisa - 8 oktober 2012 20:46

Vad har han för diagnos?! <3

Av Lisa - 8 oktober 2012 18:49

Grattis Sofia å Frida, som vunnit valfri mössa från maxomorra hos Bus och rackartyg!
Maila era adresser till info@busochrackartyg.com för att ta del av er vinst! :)

Tack till Emilie sin lät mej tävla ut mössorna å till er som deltagit i tävlingen.
Ni som inte vann står ändå inte helt utan pris, maila mej på lisoball@hotmail.con för att ta del av er rabattkod! :)

Av Lisa - 8 oktober 2012 17:28

Larmade på å av tre gånger innan vi kom i väg i morse å jag har gått hela dagen med linnet ut å in! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards