Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Lisa - 3 oktober 2012 19:34

Onsdagkväll.

Känns som det var en evighet sen jag var hemma å ännu längre sen jag var å jobbade.

Är galet trött i kväll igen.

Så trött att jag avstod å handla(?!) ,tro det eller ej, å spar det till den lediga morrondagen. :)


Då är jag ledig som sagt.

Å på fredag ska jag till jobbet.

Äntligen faktiskt, jag saknar å jobba nu när jag inte varit där på en vecka. :P

Stressen har lagt sej lite, men jag längtar lite tills i morron bitti för då har jag nog släppt de tankarna ännu lite mer...


Huvudet är tomt å ögonen går i kors, så det får bli allt för nu. :)

Kram på er kompisar.


Å förresten, eftersom ni är minst sagt dåliga på tävla, ger jag er en liten chans till å låter tävlingen fortsätta tills på måndag! :)

Come on nu!

Av Lisa - 3 oktober 2012 16:45

På hem väg men med en bra bit kvar.
Hjärnan jobbar på högvarv å försöker sortera information å lägga upp kommande veckors studier å morgondagens måsten.
Jag känner mej galet stressad inombords, utan att egentligen behöva det.
Jag vet bara inte hur jag ska få i hop allt jag vill just.
Det brukar lösa sej å jag behöver koppla av å koppla bort lite nu.
Så det är där fokusen ska ligga i kväll å i morron.
På vila å familjen!

Av Lisa - 3 oktober 2012 12:53

Det är höst i Växjö i dag.
Ruggigt å blåsigt.
Vi lyssnar på föreläsningar om sjukdomar hos äldre å kämpar vidare med trötthet å dåligt samvete.
Längtar efter mina grabbar å i kväll ska jag gå ur den här bubblan för denna gången. :)

Hoppas ni har en fin dag hemmavid!
Kram å hej!

Av Lisa - 3 oktober 2012 06:53

Moster-mys!

Äntligen funkar blogg-servern!
Den låg nere hela kvällen i går så av förklarliga skäl blev det inget bloggande för min del. :(

Leo verkar må prima i dag men är hemma med farmor medan vi andra ägnar oss å dagis, jobb å en sista skoldag.
Känns egentligen allt annat än okej att prioritera bort att va hemma med mitt barn, men så pass desperat är jag i dag..
Får ta igen det i morron, då är jag ledig!

Ha en bra dag!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards