Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Lisa - 1 oktober 2012 21:24

(Katten ja, han ligger i mitt knä! :))

Min dator krabbar.
Den startar i gång, det hör man, men skärmen är kolsvart. :(
Så så tröttsamt!
Får ringa om det i morron.
Den är ju ny för fanken! Än ska den väl inte klappa i hop, hur mycket jag än må använda den... ?!

Annars är jag lika slut som sen här dagen.
Ska ta en dusch å krypa till kojs.

Kram å hej!

Av Lisa - 1 oktober 2012 20:40

Av Lisa - 1 oktober 2012 16:39

Sitter i bilen på vägen hem.
Skoldagen flöt på i en rasande fart å nu blir det en snabb vända på hemmaplan innan det bär av till dagis-mötet.
Längtat efter mina kottar, men i dag får jag ingen tid alls med i dag. :(

Vill väl inget egentligen, utan bara säga hej. :)

Av Lisa - 1 oktober 2012 14:52

Alltså.
Nu är jag trött på att alltid va trött.
Kämpar med koncentrationen även fast allt är jätteintressant.

Jag vill ha mer energi i kroppen.
Vad kan man göra?
Avlåta tid till träning. Gärna.
Ändra kostvanorna. Gärna.

LCHF?
Vad tror vi om det?
Å vad ska jag träna?
Tideffektivt gärna...? (Springa kan jag tyvärr inte... :()

Av Lisa - 1 oktober 2012 12:42

Skickar en snabb hälsning från ett gråmulet å höstkallt Växjö.
Förmiddagen har passerat i en rasande fart å strax ska vi fortsätta med eftermiddagens föreläsning om prevention å fall.
Lika roligt å spännande i dag! :)
Jag gillar det här med å läsa, det är så roligt!

Av Lisa - 1 oktober 2012 07:00

I dag går det trögt här.
Jag snoosade en kvar å båda pojkar ā sover än. <3
Har sovit som en stock i natt, vaknade knappt när Viggo satt å vrålade efter mej strax efter tre. :)

I dag bär det av till Växjö.
Ska bli kul, men det är mycket å ordna med.
Lunch å mat till eftermiddagen, väskan ska packas osv.
Inget kag roar mej med en vanlig morron precis. :)

Nu ska jag väcka mina små!
Ha en bra dag! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards