Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 27 oktober 2012

Av Lisa - 27 oktober 2012 21:21

Då blir det romantisk komedi.
En gammal goding; Wimbeldon! :)

Av Lisa - 27 oktober 2012 20:05

Nougat-mousse! :)

Av Lisa - 27 oktober 2012 17:39

(Jag överraskar mej själv i bland alltså! :))

Av Lisa - 27 oktober 2012 09:39

Tro det eller ej men jag sov faktiskt till tjugo i åtta i morse. :)

Somnade redan i soffan i går kväll å har dessutom somvit nästintill hela natten.

Var bara uppe vid fyra å bytte i Leo's säng ivrigt påhejad av honom då han skrålade Hakunamatata..?! :)

Tack å lov somnade han om trots den tillfälliga piggheten å sov sen lika länge som mej.

Martin å Viggo vaknade lite tidigare, men ändå tilräckligt sent för att faktiskt märka att det är ledig helg. :)


Vi lyxade till det med frallor till frukost å när Viggo lugnat sej efter nån slags ppi-å-pyl-fest han startade precis när vi skulle börja äta, då var blev det en riktigt mysig måltid. :)


Nu slipar Martin tvättsugegolv å barnen tar sej ett lördagsbad. :)

Förmiddagen består av mathandling till kvällens middag å så ska vi spana in en heltäckningsmatta till källarens blivande lekrum. :)

Å så ska jag försöka förbereda maten i mesta möjliga mån å förhoppingsvis hinna leka å umgås med barnen lite med. :)


Hoppas ni får en fin lördag. :)


Kram å hej!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards