Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Lisa - 16 oktober 2012 21:48

 

Jag hade precis kommit hem från Ica å landat i soffan med planer på att njuta av det jag ser på bilden ovan när Sandra frågade om jag ville pw:a en runda. :D

Sagt å gjort, tillbaka med det svindyra naturgodiset i påsen å på med reflexvästen. :D

 

Nu ligger jag dock på soffan med skönt matta ben å tuggar på youhurt-doppade bär å slänger ett par ögon åt det sista från Hollywood-fruarna, :)

Snart ska jag ge upp för dagen å krypa ner i en renbäddad säng under mitt egna täcke. :D

 

I morron är en busy-day.

Plugg under tidspress på förmidagen å jobb-möte på eftermiddagen.

Jag hoppas det går vägen, å att äckel-tröttheten är ett minne blott redan när jag vaknar i morronbitti. Det kan vi väl bestämma va? :D

 

Kram å gonatt. :D

 

Jag tyckte Viggo spiderman-obsession var illa.

Nu har son nummer två börjat kräva byte till Blixten Mcqueen-strumpor å själv klä på sej tröjor med samma motiv.

Hur ska detta sluta? :D

 

 

Å hörrni, kom igen nu.

Visst finns likheterna mellan oss? :D

 

 

 

Av Lisa - 16 oktober 2012 20:05

Är inte Leo lite lik mej som liten i allafall? :)

Leo
Av Lisa - 16 oktober 2012 18:17

Kvällsbad! <3

Tröttheten hänger envist kvar å jag väljer att skylla på hösten å mörkret.
Den har aldrig påverkat mej tidigare, men vem vet, kanske är jag känsligare i år?
Jobbigt är det oavsett orsaken.
Jag hatar att va energilös!

Det fick bli köttfärs till middag i dag igen.
Är så less att jag inte ens kommer på vad vi ska äta.
Det ska ju helst va något alla kan å vill äta med å det är inte det lättaste här.
I vilket fall ska jag bege mej å handla veckans mat så fort barnen är uppe ur badet, ett som är säkert är att det inte blir fler färsrätter på ett tag! :)

Vi hörs senare i kväll igen!
Kram å hej!

Av Lisa - 16 oktober 2012 16:04

Varför är jag så mycket tröttade hela tiden nu plötsligt? :(

Av Lisa - 16 oktober 2012 05:57

Vilken befrielse det var när Viggo å hand Blixten-täcke kom över till oss i natt. :)
Axlarna värker efter huttrande å i dag hade jag verkligen velat sova vidare!
Nu blir det inget med det för det väntar jobb å dagis nu strax.

Ha en bra tisdag! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards