Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 11 december 2011

Plötsligt händer det! :)

Av Lisa - 11 december 2011 20:45

Gokväll mina vänner.

Har precis sett ännu ett underbart avsnitt av Dexter.

Svinäckligt å förbannat kul, den serien har verkligen allt. :)


Totalt slut som sej bör efter fyra tuffa jobbpass.

Är lättad över att va ledig å få umgås med mina fina små killar i morron.


Man kunde kanske tro att dagen varit händelselös å bestått av enbart jobb men icke. :D


Håll i er nu mina vänner, för även fast jag jobbat de flesta av helgens timmar, så händer det grejer här. :)


I morron ska jag å Anna ta våra ungar under armen å tåga in på Motiva å teckna medlemskap..?! :)

Jojjomensan, jag ska bli gym-medlem för allra första gången i mitt liv. :D

Man kan ju undra vilka normalt funtade människor som börjar gymma i december av alla månader?!

Å då kan jag meddela att vi inte är normala precis, men att vi mest av allt är lite snåla, för inskrivingsavgiften var gratis just nu. :)

Nu j*vlar ska här tränas, jag ska använda timmarna efter jag lämnat barnen när jag ska gå på kvällsjobb till nått verkligt vettigt är tanken. :D


Efter jobbet var jag en sväng hos Ammie å slösade bort lite tid å lite pengar.

Pojkarna fick en varsin tröja å Viggo byxor som det var 40% på.

Det där med kollektions-släpps-visningen blev halv om halvt spikat, om inte hon skulle i väg på annat jobb...?!

Det återstår å se alltså.


Till söndagsmiddagen gjorde vi kycklingfilé täck med ost å lufttorkad skinka å risotto till.

Viggo åt två portioner risotto å nästan en hel kycklingfilé å Leo rensade tallriken även han. :D

Fantastiskt roligt när middagen går hem hos hela familjen. :D


Dagens händelser tar inte slut dej, för jag har gjort något modigt också.

Men det får ni läsa om i morron. :D


Nu ska skita i att klockan bara är nio å gå å lägga mej!


Gonatt på er alla fina, å tack för att ni orkar spana in här även under mina dödligt trista jobbhelger!   

( i morron blir det bilder å recept på middagen, i promise! :))

 
 
Tina Håkansson

Tina Håkansson

11 december 2011 21:08

Tycker ni gör helt rätt..Jag började ju på viktväktarna i slutet av November :) Det gör att man inte äter lika mycket under julen för man vill ju inte att det ska bli + på vågen!

http://tinahakansson.bloggplatsen.se

Lisa

11 december 2011 21:20

Jag tänker träna så jag kan äta en massa. :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards