Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 10 december 2011

Av Lisa - 10 december 2011 22:15

Borde verkligen masa mej upp från soffan å gå å lägga mej i stället eftersom jag börjar sju i morron.

Behöver ju inte stressa upp precis, men känner jag Leo rätt tänker han vakna gott å väl en timme innan klockan ringer å i morron är det banne mej min tur å stiga upp då så Martin med får ligga kvar nån gång!


Jobbade till halv tio å jag ska erkänna att jag känner mej ganska frustrerad å irriterad i dag också. :(

Fuck. Jag orkar inte.

Jag är varm i kläderna nu i allafall så jag kan sköta mej själv å jobba på det vis som mitt hjärta vill!


I morron jobbar jag till två å efter det ska jag svänga inom hos min Me&i-dealer å se om jag kan fynda nått till pojkarna från höstens kollektion på hennes tack-för-den-här-hösten-utförsäljning. :)

Jag har dessutom blivit lovad premiärpartyt till våren, så det ska klubbas. :) (kom i håg 25 januari!)


Nu får det va slut flummat, gonatt på er party-animals(?!) :P

Av Lisa - 10 december 2011 09:24

Först familje-frukost sen en tur till M å P.

Lördag förmiddag med de bästa! :D


Ska rusa ner i duschen nu för å maximera de lediga timmarna.

Vi hörs igen i kväll vi. :D

Puss å trevlig lördag!


 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards