Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 3 december 2011

Av Lisa - 3 december 2011 22:38

Jösses vad trött jag är.

Det känns att jag inte är helt hundra det går inte å förneka.

Men vi kom i väg till Nejbo's, å det var trevligt värre, god mat(den lilla smak jag kände) å en massa barn överallt. :D

Tusen tack för i kväll allihopa. :D


Båda vår barn höll ut till strax innan tio då packade vi i hop oss körde hem.

Får se hur trötta de är i morron, för de lär ju inte ta igen sina förlorade timmar i på morronen om jag känner dem rätt :)


Nu går mina ögon i kors här så jag ska krypa ner i sängen.

I morron bär det av till Mörrum för pepparkaksbak!


Kram å gonatt!


Av Lisa - 3 december 2011 15:09

 

Fruktansvärt fult, men det håller i hop. :)

 

Det flyttade ganska omgående in två stycker surikater i huset. :) 


Det här pepparkakshus-bygget blev en familijär grupp-aktivitet. :)

Peaguet efter Peaguet kom rullande här å hux flux stod pappa å smälte socker här, Stina sorterade non-stop å mamma lekte med Viggo. :D


Kan hända att jag försöker ta revansch nästa år, men det ska åtminstone dröja så pass länge innan jag ger mej i kast med nått liknande igen.

Det här med fin-lir är inte mitt område det inte om vi säger så. :)


Men.

Det står där nu.

Kanske får det stå ända till jul, om jag inte tröttnar på skiten innan dess. :D


Av Lisa - 3 december 2011 11:57

 

Vad har jag gett mej in på..? :)

Av Lisa - 3 december 2011 10:30

Jag vet det börjar bli tjatigt, men nu har det gått en hel månad till...


 

Av Lisa - 3 december 2011 09:14

Gomorron lördag!

Känner mej rejält mycket piggare i dag, inbillar jag mej i allafall. :D

Har ju sovit lite mera i natt så det gör väl sitt antar jag.

Viggo å jag tog sovmorron ända till halv sju. :P


Sen att näsan är total igensatt å öronen lika så, men jag kämpar på i allafall. :)

Jag å Viggo ska gympa strax,, i eftermiddag blir det lite fix å trix i köksdelen av hemmet å sen i kväll ska vi på middag hos familjen Nejbo tillsammans med Kellanders! :D


Ha en bra lördag alla! :)


 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards