Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 7 december 2011

Av Lisa - 7 december 2011 21:54

Jag önskar mej faktiskt lite annat än alla de där matrelaterade grejerna.

Lite verklighetsflykt till exempel... :)

 



Underbar australensisk dramaserie.

Ovanlig å svinbra.

I allafall är det så jag minns den sen den gick på tv4, tjugo i tio på torsdagkvällar under 2006-2007. :)

Av Lisa - 7 december 2011 21:32

Århundradets märkligaste impuls-köp? :D

I think.

Undrade själv om jag verkligen är som jag ska? :)

De märkliga tu blev sedemera en fantastisk god middag, tackvare Kryddburken å Börje Salming(boken? jatack!) :)).

Det kan jag verkligen rekomendera, vi åt ungsbakade potatis-skivor med skalet kvar till å skippade champinjonerna. .:)


Det blev inget tryffeltillverkande i kväll, men jag tog i stället tag i julklapps-högen å slog in alltihop.

En timme tog det hela å jag är inte hypernoga eller så, men det var en å annan klapp om vi säger så. :D

Nu har jag spanat in vad Leila hade å erbjuda i kväll å har Jamie på i bakgrunden nu(så länge det är paus i den där fotbollen..).


Jag mår så mycket bättre i dag.

Har kanske inte vilat precis, men jag har heller inte flängt runt en massa utan bara varit hemma å lekt. :D

Leo sov i hela två å en halvtimme med så jag å Viggo fick lite tid tillsammans bara han å jag. :)

Känner mej energi-tankad men ändå inte taggad inför fyra dagars jobb nu.

En liten ledig dag till kunde jag väl haft först? :)


Bara å kämpa vidare, när man väl är där så känns det ju okej. :D


Jobbar kväll i morron å innan dess ska jag ha uppföljningssamtal på förskolan där vi ska prata om hur det går för Leo.

Ska bli spännande å höra mer detaljerat hur han är när jag inte är där, hinner liksom aldrig höra mer än att allt varit bra där i hämtningskaosen. :D


Nu som vanligt, dusch sen sova. :D


Hej på er!


Av Lisa - 7 december 2011 16:49

Vi har haft en underbar dag.

Verkligen. Bara lekt å myst konstant. :)

Jag känner att styrkan i min kropp är på väg tillbaka även fast tröttheten hänger i.

Har dock ingen feber å har bara tagit en ipren på hela dagen. :D


Jag är sugen både på å äta å laga mat igen å julkänslorna har till å med infunnit sej!

Hurra! :D

Ska kanske fira mitt tillfrisknande med å fixa till några snabba tryfflar, annars kommer jag hålla till i soffan i kväll med. :D


Hörs sen alltså!

Kram!

Av Lisa - 7 december 2011 09:29

Låg i sängen till halv sju.

Drack lite kaffe i lugn å ro innan Martin körde till jobbet.

Viggo vaknade fick en flipp men lugnade sej snabbt å var världens kelnaste.

Lekte lite sen körde vi till Ica i mössor å mjukisbyxor utan att ens tvättat sömnen ur ögonen.

Köpte frallor å impulshandlade lite.

Hem å avnjöt en god frukost.

Förmiddagens andra balja kaffe har nu runnit ner.

Bordet ska dukas av sen fortsätter leken. :)


Nä, jag är inte frisk än.

Men i dag, då får vi åtminstone va lediga tillsammans. :D


Jag å mina underbara ungar!

  (japp, det är en Malin-bild!)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards