Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 23 december 2011

Av Lisa - 23 december 2011 21:33

 


Mina älskade Kosta Boda-tomtar!

Jahapp.

Färdigjobbat fram till söndagmorron klockan sju.

I morron ska här firas julafton, med eller utan julkänslor å snö.

Eller ja, vi ska inte va precis här om än i Asarum hos M å P.

Med släkt å hela familjen, bara Gustavs Elin som saknas.

Mat ska ätas å klappar delas ut. :)

Det ska bli härligt värre, å en såndär jul jag vill att mina barn ska minnas när de är stora!


Nu ska jag gotta ner mej i sängen å se det sista av filmen som vi inte orkade se klar i går! :)


Jag väntar med att önska god jul här tills i morron, man ska ju inte tulla på traditionerna för mycket. :D

Av Lisa - 23 december 2011 12:33

Maten å de sista klapparna är inhandlade. :D

Helt lugnt på Coop å även på Ica dit jag fick springa in en snabbvända med. :)

Kokar lite bounty-bollar-smet, men det blir inga bollar den här gången utan jag sparar tid genom å göra en längd med smält choklad ovanpå som jag ska skära till stänger sen.

Det borde gå, eller hur?

Mozartkulor ska jag fixa också är tanken. :D


Håller på å förbereder mej mentalt för å köra till jobbet.

Det går sådär, kan ju inte påstå att jag har lust alls.

Men. Det kommer gå fint när jag väl är där. :D

Fram tills dess ska jag fortsätta med godisverkstaden å lite lek.



Det kommer nog ett inlägg i kväll här skulle jag tro, men fram tills dess får ni ha en fin lillejulafton. :)

Av Lisa - 23 december 2011 07:37

 

Älskar Blingo, nead i say more? :)


Gomorron fredagen den 23/12.

I dag ska den här familjen bege sej utt i julhandeln.

Första anhalten är Coop å sen ska Martin å Viggo till stan också.

Jag personligen har inga problem med trängslen i mataffären i alla fall, å just vid jul är det ren lycka att självscanna. :D

Rundan på stan är jag däremot glad å slippa, för där måste man köa å det är verkligen något jag avskyr!

Jag hoppas få något gjort på julgodisfronten medan Leo sover i stället.

Men med tanke på hur länge jag sagt det utan att ta tag i en enda sort, får vi väl se hur det blir med den saken. :D


Härligt å va hemma allihopa i allafall. :D


Kram å hej!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards