Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 11 september 2011

Var är min tid?

Av Lisa - 11 september 2011 21:17

Ibland känns det verkligen som att livet bara består av torsdagskväll å söndagskvällar.

Allt går så rasande fort så det inte är klokt.

Jag tycker inte jag hinner hälften av det jag vill å då jobbar jag inte ens än.

Har typ tusen inlägg till bloggen i huvudet å lika många recept å skriva ner, men jag hinner ju liksom inte.

Nu är det ju inte bara bloggen jag inte hinner med som jag vill(å det är ju faktiskt inte viktigast heller. :P) utan en himla massa annat också...


Nu är det ju då söndagskväll igen å jag ligger i soffan å inväntar veckans avsnitt av Dexter. :)

Vi har haft en fullspäckad dag även i dag.

En liten snabb tur upp till M å P på förmiddagen å vid två kom vännerna från Falkvik.

Vi åt upp salladen från i går å var på lekplatsen.

Lite tårtfika blev det också, så jag har nog gått upp mina 3 minus-kilon igen.

Det var som vanligt trevligt å träffa våra fina vänner även om det var snäppet mer kaos än det brukar va när vi träffas.

De stora pojkarna mest var ovänner å till å med slogs. :S

Tråkigt men vi får hoppas de är bättre vänner nästa gång vi ses istället. :)


När barnen somnat fick vi besök av Håkan å barnen med pizza å paket.

Jag skulle ute å gått, men kom aldrig i väg, men vid pizza drar jag min gräns så det fick bli omelett med tillbehör för min del.

Jag har dock lite träningsabstinens i kväll känner jag, tur det blir pass på friskis i morronkväll i allafall. :)


Morrondagen är i övrigt vigd åt vila då ÖF är stängd.

Tror bägge barnen kan behöva detta efter den här intensiva helgen.

Leo är ju fortfarande snorig å dan å så som Viggo betett sej i dag förvånar det inte mej om det är något på G i den lilla kroppen med. :(

Vi ska bara mysa å ta dagen som den kommer i vilket fall som helst. :)


Hoppas ni haft en bra helg därute.

Kram på er nu så återkommer jag med allt det där jag vill skriva om å säkerligen en massa annat i veckan som kommer. :D


  

Jag blir fortfarande superduperglad om ni ville säga hej innan ni går... :)

 
 
Ingen bild

Jajja

11 september 2011 21:52

Tack för idag <3 Liiite mer kaos än vanligt, det berodde säkert på tröttheten, båda två somnade snabbt efter badet ikväll :) Ses snart igen. Kramar

Lisa

11 september 2011 22:21

Det fantastiska med det hela är att det är underbart å träffas oavsett.

 
Mallan

Mallan

11 september 2011 21:59

Håller fullständigt med - vart tar tiden vägen?!?! :-)

http://mallaochlouise.blogspot.com

Lisa

11 september 2011 22:51

Jag kan liksom inte fatta det! Kan vi bromsa lite? :D

 
Ingen bild

Maria Eriksson

11 september 2011 22:11

Hej Lisa! Tack för att jag får ta del av din blogg, den inspirerar! Jag känner precis som du att tiden bara flyger med barn, man måste njuta av varje sekund!
Ha en bra vecka!

Lisa

11 september 2011 22:52

Tack för din kommentar, DEN inspirerar! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards