Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under juni 2009

:)

Av Lisa - 15 juni 2009 10:02

I går nät vi kom hem möttes vi av ett nystädat hus, en nyklippt/trimmade gräsmatta, nytvättad tvätt å nymålade fönster. :D

Martin hade varit duktigt affektiv å även häcken fick en klippning senare på kvällen. :D

Det finns därför inte så mycket kvar till mej å göra, skönt. :D

Viggo sover så jag sitter här.


Har hittat lite plock jag vill ha på biltema. Det kan därför bli en tur söderut i morron eller på onsdag, är väldigt sugen på det i allafall. :D

Detta är jag ute efter bla. 



Viggo har varit vaken å skrikit en massa i natt, somnade först efter det han fick alvedon. Sover oroligt nu med, skriker även fast han är helt slut. :S 

Öroninflammation på g igen? :S Suck!


Av Lisa - 15 juni 2009 08:57

I dag skulle jag egentligen varit på info för semester vikarier på Östralycke. Men min chef insåg att det var ganska pointless för mej att gå på så vi är lediga i stället. :D

Premiär-dricker ur de nya kaffe kopparna å leker med Viggo. :)


Inga tider å passa i dag å heller inga måsten.

Kanske ska in en runda till stan, men inget är bestämt ännu. :D


Om nån är sugen på att umgås så är vi on. :D

Av Lisa - 14 juni 2009 20:41

Lite svårt att fånga Viggo på bild nu förtiden, men denna är bara så bra! :D

Av Lisa - 14 juni 2009 19:54

Här sitter jag å frossar i Ben & Jerrys glass när jag egentligen hade behövt springa en runda. :S


Vi har haft det helmysigt i stugan trots att vädret inte har varit på topp.

Jag lyckades dock på nått vänster vakna vid halv fyra å sen kunde jag inte somna om pga. diverse omständigheter(snarkningar, flugor m.m.)

Är alltså mer död än levade just nu. :)

Ögonen går i kors, så det blir en liten kortis här bara innan vi ska se klart filmen vi började på i fredags. Det blir nog jag som somnar idag. :)


Kosta var riktigt givande. Köpte mej ett regnställ. :)

Sen fick Martin en tröja å resten av de spenderade kronorna gick till inredningsdoningar, bla. 6 bruna höganäs muggar :)


Ska slänga mej i en välbehövlig dusch nu, sen väntar soffan!


Är ledig i tre dagar till! :)


Viggo äter jordgubbe---->




Av Lisa - 14 juni 2009 16:00

Jodå, vi är tillbaka.

Tröttare än tröttast å ganska mycket fattigare. :P

Är ute i trädgården å myser, hela familjen.

Kommer mera update senare.

Det lovar jag. :D

Av Lisa - 13 juni 2009 20:46

Viggo har hållt sitt livs första groda. Molnen börjar spricka upp men det är för kallt för att sitta ute. Myggen å knotten har dessutom kommit. I morron ser vi fram emot solen å shopping på kosta outlet. Hälsning från smålands skogen!

Av Lisa - 13 juni 2009 13:33

Nu är vi på plats! Det regnar inte, men solen syns inte heller till. Datorn fick stanna hemma men mobilen är me. :-)

Av Lisa - 13 juni 2009 08:56

I dag blir det stugan, inget regn ännu så vi chansar. :)

Är i valet å kvalet om jag ska ta min dator eller om jag ska skippa det..?

Tror allt jag ska packa ner den i allafall, den tar ju ingen plats så. :P


Ha en bra dag så får vi se om jag skriver nått från skogarna. :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards