Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 16 mars 2008

Helgen som var...

Av Lisa - 16 mars 2008 21:15

Jaha, söndag kväll igen. Veckorna bara rullar förbi, känns som

vanligt som man inte hinner med...

Är fortfarande i sorg för katten, det är så tomt... :(


I dag har vi kollat när martin har spelat match, det är först nu som jag har fått upp värmen igen, än är det inte vår ute precis...


Ber om ursäkt för att jag har blivit så tråkig, är så utmattad stundvis att jag inte ens orkar blogga.

Kan förvisso tänkas att det är bra att jag inte alltid hinner med, då lägger jag i allafall tid på Viggo. :)

Snälla överge mej inte...

Jag behöver er fortfarande... 

 
 
Johanna

Johanna

17 mars 2008 08:47

Jag läser troget varje dag! Mig blir du inte av med så lätt.
=)

Blogg on!!

http://pantarholmskajen.bloggagratis.se

 
Hanna

Hanna

17 mars 2008 08:48

Klart vi inte överger dig :)

Hoppas helgen varit bra i alla fall trots Rex. Hoppas han har det bra och att han kommer trivas med er sen när ni bor i hus.

Min helg har varit ja... jouren två ggr igår med Elias och förmodligen barnmottagningen idag. Ska nog gå lite på stan med i Karlshamn idag trots vädret. Det snöar här :(

Kram på er

http://linnea05-elias07.babyblogg.se

 
kisse

kisse

17 mars 2008 20:54

Försöker hinna in oh läsa din blogg men just nu så snurrar livet på ganska så fort med en snart 6 månaders bebis :)vi har ju börjat babysim och babyyoga och så har vi pappa i familjen hemma just nu men jag läser...läste om Rex förstår at dte är jobbigt men det löser sig nog så småningom, vänta bara.

http://kissegirl.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards