Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 13 februari 2008

No more drama!

Av Lisa - 13 februari 2008 09:29

Så sitter man här igen, en ny morron å en ny dag...

Känns som att man inte gör annat än att gå å lägga sej sen stiga upp.

I dag har jag legat vaken sen Martins klocka ringde 5.20, har skrivit mail i huvdet, dels till min barnmorska, sen till min lärare.

Jag skiter i skolan nu. För det måste ju va nått psykiskt som orsakar min obalans, å skolan är det ända jag kan sätt fingret på som stressar mej.

Även om det är fler faktorer som spelar in kan nog inte skada att vila på heltid nu. 

Troligtvis kommer jag säkert ha dåligt samvete(där kom det med) och känna stress över att jag ger upp, men det går väl över. 


I eftermiddag ska vi gå på vår första föräldrarutb. på mvc, känner mej inte så jättemotiverad, har inte hört så mycket positivt om de där kurserna. men vi kan ju alltid hoppas på det bästa.


Funderar seriöst på att göra scones till frukost, det var hundra år sedan jag åt det... :) 

 
 
Ingen bild

Liz

13 februari 2008 11:26

Åhh va skönt, att allt va bra Lisa! :-) jag va så trött igår men kunde inte somna förrens du hade skrivit igen :-) tur du kom hem då! ;-) hoppas du mår bättre snart... tycker allt du ska ta dig LEDIGT!! kan behövas såhär innan Mini kommer o bara ta det LUGNT! okej?! ha de så bra nu! *KRAM*

 
Ingen bild

ida

13 februari 2008 11:46

Hej! Tror oxå att de tär din inre stress över skolan som orsakar ditt besvär. och du ska definitivt inte har dåligt samvet, du har för beöveln gått i skolan tills du bara har 3 veckor kvar!!! jag kämpar och försöker klara av denna månaden och har ändå sen 2 månader kvar :-(
Föräldrarutb. på MVC är ganksa ok, roligt att träffa andra blivande föräldrar om inget annat! Och att man gör ngt tillsammans mamman o pappan!
kram

 
Ingen bild

Myspysan

13 februari 2008 11:52

Hur var det på mvc? När jag gick där var vi bara två (särskild utb för omföderskor, bara ett tillfälle) men jag tyckte ändå att det var jättebra, man fick prata av sig mycket när det var så få iaf, det hade jag inte vågat om vi hade varit många :-)
Du skriver alltid om en massa gott (scones, piroger, kroppkakor mm) man blir så sugen ju, nu får jag nog ner och göra mig och lillkickan lite lunch, har crepes kvar från i går. Krya på dig nu!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards