Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 23 december 2013

Av Lisa - 23 december 2013 22:48

Här ligger jag med vetekudden om halsen å konstaterar att tiden grå helt galet fort när man är vuxen.
Tycker det nyss var semester å i morron är det hux flux julafton?!
Det är ju inte klokt!

Barnen har längtat å räknat ner å i morron är det äntligen dags.
Jag ska jobba en stund först, men sen gasar jag upp till M å P å sätter mej vid ett dukat julbord å firar in en efterlängtad tvådagarsledighet! :)

Natti natti nu.
God jul önskar jag först i morron. :P
Vi hörs då! :)

Av Lisa - 23 december 2013 20:44

I dag.
Jobb.
Matfix.
Träning.

Nu.
Fötterna upp i soffan å de två sista avsnitten av Homeland. :)

Å i morron är det julafton. ;)

Av Lisa - 23 december 2013 19:28

Ni vet väl att man måste ha västerbottenpaj å kräftskagen på julbordet?! :)

Ovanstående plus saffransmarinerad västerbottenost, Rom-senapen å rosé-glögg är nu klart! :)

Ett litet städ i köket nu,
sen ska jag springa! :)

Av Lisa - 23 december 2013 18:48

Märker Martin å Viggo upp kryddkaren i huset.
"Så man slipper ta fel" :P

Av Lisa - 23 december 2013 16:18

Av Lisa - 23 december 2013 15:15



Senapspulvret var slut på Ica,men pappa hade resurser så det blir en Rom-senap trots allt! :)

All julmat inhandlad på under timmen.
Nu ska jag bara laga "mina" rätter också! :)

Jag vet hur kvällen ska spenderas i allafall. :)
Först i köket, å när allt är klart ser jag fram emot en uppfriskande löparrunda! :)

Av Lisa - 23 december 2013 06:52

Innebär att jag får lämna dessa sötnosar i sängen å bege mej till jobbet.
Känns lite småtungt men jag hoppas dagen ska gå fort...

I eftermiddag ska jag trängas på Ica å sen laga mina bidrag till julbordet! :)

Ha en bra dag så hörs vi då! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards