Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 27 december 2013

Av Lisa - 27 december 2013 21:57

Är så, så sugen på ett par nya träningsskor å det kan jag väl va värd när jag tränar så mycket? :P
Mina gamla är Nike å dem har jag trivts bra i.
Frågan är bara om jag ska satsa på de höga eller de låga?
;)



Då har jag jobbat mitt kvällspass.
Fem timmar, som är allt jag jobbar på fem dagar. :)
Är alltså ledig i helgen igen.
Så härligt! :)
I morron ska vi dessutom äta den årliga lutfisk middagen hos M å P, å där ska även Gustav närvara. ;)

Men nu först tar vi lite fredagkväll här i soffan, innan sängen väntar igen! :)

Av Lisa - 27 december 2013 14:29

Ligger å kelar med en lite Leo medan Viggo är hos en kompis å pappan tvättat bilen.

Vi har varit en sväng på stan å konstaterat att webshopping är å föredra å jag har varit ute på en löparrunda. :)

Nu väntar jag mest på att det ska bli dags å cykla till jobbet.
Ska bara dit å gästspela lite för att sen va ledig i två dagar till! :)

Hoppas ni får en bra kväll! :)

Av Lisa - 27 december 2013 12:08

Nya ljusstakarna har tagit plats på matbordet. :)

Av Lisa - 27 december 2013 09:20

Här sitter jag på en pall i köket å dricker kaffe i julkappspyjamasbyxorna nummer 2. :)

Juldagarna är förbi å jag ska jobba i kväll, men barnen å Martin är lediga i en hel vecka till! :)
Det är grått å trist ute, som vanligt, å vi funderar på å ta en sväng till stan.
Spana lite på eventuell rea å köpa lite nyårsgott på systemet. :)
Å i dag ska jag i allafall springa en lite sväng. (Var aningens otaggad till det mesta ansträngande i går. :P)

Vi tar dagen som den kommer helt enkelt.
Först ut, frukost! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards