Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 7 december 2013

Av Lisa - 7 december 2013 20:54

Ett par avsnitt homeland(var föööör länge sen sist!) innan jag stupar i säng.

Av Lisa - 7 december 2013 19:51

Dags å sätta den avslutande touchen på bruleen! :)

Av Lisa - 7 december 2013 18:49

Här ligger vi å myser! <3
Kollar på ringaren i notre dame å kelar!
En bra avslutning på en lördag som blev helt okej trots morronens sorgliga humör.
Är fortfarande trött å oron i kroppen har inte helt lagt sej, men i morron kanske det vänder igen?

Av Lisa - 7 december 2013 16:15

Mangård ju ha lite å knapra på medan middagen lagas.
Stekta laxkotletter med smält smör å så crème brulee! :)

Av Lisa - 7 december 2013 15:15

75 minuter.
Core å spinning.
Det var till å ta igen veckans missade träningar.
Med besked! :)

Av Lisa - 7 december 2013 11:18

 

Inte så värst mycket snö kanske, men det räckte för pulkaåkning. :)


Det var verkligen skönt ute, isande kallt å solsken.

Underbart.

Känner mej betydligt piggare nu faktiskt. :)


Har bestämt mej för å trotsa mej själv å göra en avstickare från dem hemmadag jag egentligen är mest sugen på.

Det är drop-in å prova-på-träning i de nya gymlokalerna i stan så jag ska följa med Stina å core å spinning är tanken. :)

Förhoppningsvis är jag ännu lite piggare efter det sen, när jag ska hem å laga laxmiddag å efterätt(har inga idéer än dock? :P) till familjen här. :)

Kvällen ska bara ägnas åt mys(hoppas jag) lite glöggdrickande, juldoftande ljus å legobyggen. :)


Det blir nog en prima lördag trots deppsvacka å utmattning.

Vad får man energi av om inte lediga helger med alla mina grabbar? :)

Av Lisa - 7 december 2013 10:09

Jag har sovit å sovit å sovit.
Men känner inte alls den energi å livstyrka jag hoppats på.
Snarare tvärtom, är slutkörd å lipfärdig.
H*elvete med! :(

Jag ska göra vad jag kan för å bli pigg å glad, bland annat att gå ut å snälla med världens goaste pojkar! <3


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards