Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 24 november 2013

Av Lisa - 24 november 2013 20:48

Jobbade som sagt till fyra.

Medan jag var på jobbet hade min älskade make både putsat fönster å satt upp stjärnorna(dom han hittade i allafall. :P) här. :D

Stina å Daniel var på plats å efterätt stod i kylen å middagen var (nästan) klar. :D

Sämre kan man ha det, även om mitt tålamod eller orken inte alls pallar med å jobba just till fyra.

Jag hatar det verkligen. Allt jag har å ge går åt på jobbet.

Dåligt samvete, dåligt samvete!   

Jag kommer kanske vänja mej, nu när det nästan till bara blir så långa pass när jag jobbar framöver.

(jo det måste ältas, för det skrämmer mej. hur ska jag orka? jag vill så mycket. på jobbet. hemma. överallt.)

Vi får hoppas det, för det känns redan som jag ligger efter med allt å inget.   


I vilket fall har jag tränat(även fast jag egentligen inte orkade) å det är ju alltid värt å nämnas eller hur?  

Å eftersom dreamfilm inte vill dela våra serier i kväll heller(måste börja köpa. hur var det nu? neflix eller viaplay?!) tänker jag läsa i min bok en liten stund innan jag stupar i säng igen.

En arbetsdag till väntar, sen tar barnen å jag en liten helg. :D

 

Hoppas att ni haft en bra helg! :)

Natti natti! :)

Av Lisa - 24 november 2013 17:55

Att komma hem
till nyputsade fönster! :)

Av Lisa - 24 november 2013 16:07

Kollade på jamies matrevolution på jobbet, å blir så rörd att jag blir tårögd å får gå undan..? :)
Vad kan man säga?
Hans engagemang för bra mat berör! :)

Av Lisa - 24 november 2013 07:09

Jojomesan.
I dag är det nio år sedan den där ringen längst in tog plats på mitt finger. :)
Förlovningsdag å tillika M å P's bröllopsdag, det är i dag det! :)

Jag firar med att jobba långdag jag! :)
Dags å ge sej i väg! :)
Ha en bra dag!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards