Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 18 november 2013

Av Lisa - 18 november 2013 21:52

Månen gick upp under tiden vi var vid havet i går.
På riktigt skådespel-manér!


Kvällen jobbpass gjort då å ska snart ner i sängen å vända innan det är dags att bege sej dit igen. :)
Långdag i morron å på kvällen ska vi på info angående förskoleklass. :)
Fullt ös alltså.
Men vi hinner säkerligen höras ändå! :)
Kram å gonatt nu! <3

Av Lisa - 18 november 2013 13:32

 

Planeringen är gjord.

Två helt nya rätter kvalade in i denna veckan, vilket jag är mycket nöjd med. :)

Av Lisa - 18 november 2013 10:29

 

Ljusens tid, är verkligen nu. :D
(black coconut, en stor favorit hos mej!)


Sitter vid köksbordet å lyssnar på barnen som leker. Tillsammans.

Utan å tjata om att jag ska va med. :D


Är väldigt glad att jag passade på att va ute i går förmiddag å att jag asade med mej familjen till boön en stund på eftermiddagen.

I dag lockar det nämligen inte alls att gå ut.

Det regnar faktiskt inte, men det är så grått å mörkt så det känns som kväll redan.


Försöker planera å skriva lite julklappslistor här. Blir ju en hel del klappar som ska inhandlas, å jag har inte köpt en enda ännu.

Känns en anigens stressande att läsa alla fejjan-statusar där folk är helt klara med sina inköp.

Ganska tragiskt egentligen, att julstressen ens ska existera å framförallt att den infinner sej så pass tidigt som i november...

Det förstör ju egentligen hela poängen...

Jag ska för övrigt jobba på julafton i år också, å det är inget som stör mej sådär märkbart.

Jobbar bara sju till två å sen är jag ledig både juldagen å annandagen.

Efter jobbet ska jag direkt upp till M å P, där firandet äger rum med min sida av familjen i år.

På juldagen firar vi med Martins del av släkten. Var vet jag dock inte ännu...


Hög tid å fortsätta med planeringen nu.

Hörs senare.

Av Lisa - 18 november 2013 08:57

Vi är nästan-lediga även i dag.
Förskolan har planeringsdag så barnen är hemma medan jag jobbar ett nätt kvällspass med start först klockan fyra. :)

Vi ska snart duka fram en stadig frukost här å sen ska dagen bara gå i lugnets tecken.
Ska boka av lite måsten, ringa å boka klipptid bland annat, barnen är så långhåriga att jag skäms.
Har liksom inte riktigt hängt med i tidens rasande tempo...

Veckans matlista ska avslutas å dammsugaren måste rastas med! :)

Det känns dock helt okej med måndag.
Helgen har varit så härlig å gett en massa nya energi! :)

Vi hörs under dagen va? :)
Kram å hej så länge! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards