Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 7 november 2013

Av Lisa - 7 november 2013 22:55

Dexter ska tydligen sova på sin husse i natt! :)

Hemkommen efter jobbkvällen å ska försöka sova å ladda inför fredagen som innebär en dagtur å sen fredagsmys med familjen redan vid tre. Martin jobbat in en massa tid å å kommer hem tidigare. :)
Vi har pratat lite löst om resturangbesök men vi får se hur det slutar. :)
Lite lyxigt ska det i allafall bli, på ett eller annat vis. ;P

Återkommer med ny energi å roligare läsning under morrondagen! :)

Kram å gonatt!

Av Lisa - 7 november 2013 11:06

Bestämde mej ganska tidigt för att inte stimma in till stan i dag, utan spendera mina innan-jobbet-timmar hemma.

Har redan tränat som ni såg(borde springa oftare, för min kondis suger!) å vet egentligen inte vad jag ska hitta på.

Är uttråkad å rastlös, men känner samtidigt inte för å dra i gång något större projekt.

Har rensat min hotmail på över 200 gamla mail å ska skicka en liten förfrågan om en kurs jag vill läsa(för jag behöver ju mer å göra? :P) men mycket mer produktiv blir jag nog inte i dag. :)

Å inte har jag nått roligt å blogga om heller som ni märker.   

 

Lägger ner för nu å återkommer när jag har lite mer å ge. :P

 

Kram å hej!

Av Lisa - 7 november 2013 10:10

Man får ju variera sej lite! :P


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards