Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 4 november 2013

Av Lisa - 4 november 2013 22:33

Det är liksom stört på omöjligt att bara gå hem å lägga sej efter att ha jobbat kvällen.

Då passar det skärmshoppning(moderna versionen av fönstershoppning. :P) utmärkt som tidsfördriv. :D


Har spanat specifikt på nagellack hos Bangerhead, rosa sådana för att vara exakt, å hittat mer än en favorit :P

 

Direktlänkar hittar ni här:

Ett

Två

Tre

Fyra

Fem


(Hoppas jag kan somna lättare nu. :P)

Av Lisa - 4 november 2013 21:24

Med stövlarna på(fast utan reflexer. :() beger jag mej ut i regnet för att gå hem.

Känner mej lite illa till mods men hoppas på å vakna pigg å glad i morron.

Vi hörs igen då i stället.

Kram å gonatt!

Av Lisa - 4 november 2013 15:10

Av Lisa - 4 november 2013 13:56

Jag är så evigt tacksam över det liv jag har skapat å över allt det gett mej.


Martin.

Å våra fantastiska pojkar.


En familj att trivas i.

Världens bästa mamma å pappa, lillasyster å lillebror.


Över att jag har ett arbete som jag valt för att jag älskar det


Å alla andra fina människor runt omkring oss.


Är väl kanske inte så bra på å tala om hur mycket ni betyder.

Men sanningen är den att jag inte varit den jag är utan er!

  


Ibland måste man stanna upp å påminna sej själv om allt det där som betyder mest.

 

Men vad passar bättre att tänka på en helt vanlig regnig måndag i november..?

 


Av Lisa - 4 november 2013 12:02

Med Henke å Co. :)

Av Lisa - 4 november 2013 11:54

[Bild]

Me Henke å Co! :)

Av Lisa - 4 november 2013 09:35

Hej på er! :)

Här har vi hunnit med en hel del redan innan frukost.
Som tex att se en hel film å Leo har, på storebrors inrådan, tagit sej ett dopp handfatet.

Vi är låtsas-lediga.
Dvs. Att jag börjar fyra å barnen följer med till jobbet en halvtimme å slipper förskolan i dag.
Vi ska mest leka å dona på hemmaplan under dagen, å ta det lugnt inför den mastiga kommande veckan.

Förhoppningsvis kan jag klämma in ett litet sworkit-pass med mellan varven.
Skulle vilja påstå att det går bättre än nånsin med hela fem träningsdagar under veckan som gick, å det flytet vill jag gärna behålla! :)

Nu ska jag duka fram frukosten, nybakat kesobröd å servetter i glasen förståss! :)

Ha en bra start på veckan.
Vi hörs sen! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards