Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 2 november 2013

Av Lisa - 2 november 2013 21:44

 

Jojjmensan.

I dag har familjen spöke, tillsammans med Zorro å värsta sortens pirat-kapten varit hos häxan å liemannen på Halloween-party. :)

Har förståss haft superkul, ätit god mat, druckit gott å spelat spel å skrattat oss halvt fördärvade!  :)

Makalöst skoj. :D

Bara det att Martin faktiskt var utklädd, jag tror inte ni förstår hur unikt det är. :D

Jag har verkligen den bästa familjen.

Eller finaste, för å tala FB-språk.    


Nu ligger jag på soffan å försöker hålla mej vaken.

Kommer nog inte sluta väl, utan ögonen är redan på väg neråt här. :D

Kan kvitta, då det redan nu känns som att helgen gett så mycket. :)

Martin pratade om nya Dexter-avsnitt, men det får vi nog spara lite på.

Hoppas ni haft en fin dag.

Kram å gonatt! :)



Av Lisa - 2 november 2013 18:04

Av Lisa - 2 november 2013 17:05

Pirat-lek pågår. ;)

Av Lisa - 2 november 2013 15:14

Nu drar familjen spöke på Halloween-fest! :)

Av Lisa - 2 november 2013 10:36

Man bara måste ju älska hus.
Helst dom med källare(om man bortser från allt j*vla hamstrande som möjliggörs. :P) där man kan ha ett lekrum.
Ett rum med heltäckningsmatta å plats nog för å spela innebandy! :)


I dag är det då ledig lördag å jag försöker rensa bland alt bråte vi sparat på.
Har redan hittat två gamla mobiltelefoner(var slänga? Tippen?) å har en stark känsla av att jag kommer finna fler spridda över huset.

Förmiddagen går i lagom fart å barnen har kusin å farmor-besök.
Jag ska förutom mina små rens-projekt handla lite smått å snabbträna lite är tanken.

Efter tre ska vi infinna oss i föräldrahemmet, utklädda å redo för halloween-fest! :)

En prima ledig dag som ni hör. :)

Hoppas ni me har det bra! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards