Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 11 november 2011

Brrrr...

Av Lisa - 11 november 2011 21:15

Jisses vad jag fryser, ligger nerbäddad under en pläd å huttrar.

Jag hade kunnat ge hur mycket som helst för att kunna värma mej framför en sprakande brasa just nu.

En braskamin, det toppar helt klart min önskelista(tätt följt av en crosstrainer å en grillpanna i gjutjärn. :P)

En sån här rackare hade lätt värmt upp hela vårt markplan

å bidragit rejält till mysfaktorn dessutom. :)

  

Kvällens Beef sandwich var fullt godkänd även om flanksteken visade sej va lite väl blodig på vissa ställen.                                          


                                        

Vi hade verkligen ingen regelrätt datenight då anrättningen intogs i tvsofforna.

Ingen av oss orkade nått annat i kväll. :)

Hoppas vi inte är det varenada fredag bara för nu, mer än nånsin, kan vi behöva bara sitta ner å umgås en timme eller två utan barn eller datorer å tv.



(gammal bild)





Dagen i dag började sedvanligt klockan halv fem.

Hur kan man va så pigg å glad som Leo så dags?

I dag hade vi förvisso ingen chans till sovmorron ändå, men vad sliten man blir av å sova så lite.

Somnade sent i går å sen hade Viggo växtvärk på förnatten å sen jobb på det.

Däckade sittande i eftermiddag å Martin snarkar som en tok här på soffan jämte. :)


Jag har mest jobbat i dag å det är även vad mina tankar kretsar runt just nu.

Det är långt i från bra. Tyvärr. Men jag jobbar på å hoppas. :D

Jag fick i allafall tag på vaktmästaren å kunde få en egen nyckel i dag, skönt å slippa leta rätt på någon annan när man behöver kissa om inte annat. :)

 

Vi satte på Die Hard 4.0 i brist på annat här, men jag har mest hängt vid datorn å Martin snarkar som sagt. :D


Ska släpa mej till duschen nu innan jag följer mannens exempel.

I morron är det kvällsjobb som gäller, men förstgympaå egentid med stora sonen. :D


Natti natti!





 
 
Karro

Karro

12 november 2011 06:56

Precis en sån kamin har vi i vårt kök! Det blir skön o god värme i den;-)
Köp en CT innan du köper kaminen;mpar du på den så kan jag garantera dej att du aldrig kommer att frysa;-)

SV: Nej faktiskt inte! Min viktnedgång har funkat så himla smidigt, det känns nästan som om jag glidit på ett bananskal;-)
Kramar i massor K

http://www.appelblomman.blogspot.com

Lisa

12 november 2011 12:32

Bra idé! Så kan jag träna varje gång jag fryser i stället. :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards