Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 19 november 2011

Av Lisa - 19 november 2011 15:05

Martin har precis kört för å lämna Leo, som inte ska med till kyrkan, hos M å P.

Jag har en lämna-bort-dem-klump i magen, för om det är nått jag avskyr så är det just å va i från mina små över natten.

Bortsett från den(som jag för övrigt ska ignorera strax, de har det liksom super super ju!) känner jag mej jättespänd,

vet inte om det är mitt tal-hållande jag är nervös över

eller om jag det bara är glädje-upprymdhet...?!

Jag är mer spänd än vad jag var på min egen bröllopsdag, det är ett som är säkert. :)


Nu ska finkläderna på här, sen är det dags. :D


Av Lisa - 19 november 2011 13:56

   


Över: Leo i november 2011.


Under: Viggo i slutet på maj 2009.


 


(skit i min min å det faktum att jag har minst tio kilo plus know days...!)

Av Lisa - 19 november 2011 09:14

 

Det här är jag å mamma.

Å jo, vi blir bara mer å mer lika. :D


Strax efter tolv lyckades jag trots allt komma till ro å somna jämte en snarkande man å en sovande Viggo.

Leo lugnade också ner sej å somnade. Han sov till tjugo över fem i dag å då gick han å Martin upp.

Jag å Viggo tog sovmorron till kvart över sju. :D


Viggo å jag ska snart gympa sen rullar dagen på med förberedelser inför kvällen.

Lite kvar som ska fixas innan vi lämnar Leo hos mormor å morfarn å anläder till Elleholms kyrka. :D

Efter kyrkan kommer pappa å hämtar Viggo å kör oss vidare till festen, som jag har en känsla av att kommer fortsätta hela natten. :)


Hoppas ni får en härlig lördag allihopa, det tänker jag ha!



Stort grattis på bröllopsdagen Anna å Morgan!

Det ska bli underbart att få dela denna glädje med er!  

   


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards