Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 26 november 2011

Av Lisa - 26 november 2011 21:30

Tjo på kamrater!

Den här dagen har gått åt till jobb, elva timmar har jag arbetat allt som allt.

Delad dag suger verkligen, men nu har jag ingen förrän i januari(har ju tagit ledigt julafton).

För delen är dock de där små timmarna man får komma hem å träffa sin familj lite.

Jag fick även en liten bonus i form av en styck Stina som varit med sin systerson å gympat å sen blivit kvar hos oss.

Jag hann julpyssla lite med Viggo, sätta nejlikor i apelsiner, kela med Leo å slänga ett par ord med min man å slänga i mej en McFeast innan jag körde tillbaka till stan.

Detta eviga körande, usch vad jag har dåligt samvete för det, till sommaren lovar jag å svär på att cykla till jobbet!


I morron jobbar jag till två å ska bara hem å hämta Viggo å sen vidare till familjen Stenström.

Cesar fyller nämligen fyra år i dag(Grattis till honom!) å han har bjudit min son på sitt livs första barnkalas. :D


Jag kommer säkerligen va ganska trött i morron kväll, men jag hoppas ni har överseende med det å alla tradiga jag-har/ska-jobba-inlägg. :)

I morron jobbar jag i allafall inte kväll så då får det bli lite redigare här, i promise. :)


Nu blir det kvällsdusch sen sover jag nog gott!

Natti natti! :D


Av Lisa - 26 november 2011 11:23

Back to work ja. Lyckades få Leo å somna om i morse å sov så gott när klockan ringde att jag blev kvar i sängen en stund extra. Anlände till jobbet prick sju å det är väldigt olikt mej. :) Det fick de va värt tycker jag. :) Ska va kvar här till ett innan det är dags å åka hem ett par timmar å sen tillbaka hit igen. Min hemlängtan är inte så stor i dag, utan det rullar på. Ser fram emot min lediga måndag i stället. :) Hoppas ni har en härlig lördag! :) Hej så länge! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards