Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under juni 2015

Av Lisa - 14 juni 2015 19:59

Nu så.

Här kommer ett bildregn från festen! :D


Först ut familjen:

Viggo som ninjago-ninja, Martin var Dexter å Leo var en av mina drakar. :)

     

Om ni tittar riktigt noga här kan ni skymta ett inplastat "killroom" till vår favorit seriemördare. :D


Å så var det maten.

Som Martin köpt å Daniel lagat efter mina önskemål. :D

Kycklingfilé, marinerade vitlöksklyftor, soltorkade tomater, oliver, kronärtskockor, parmesanpaj, tomatsallad å två olika såser(förståss!) basilikasås å aioli. :)


På denna bilden syns också en av detaljerna i Martins karaktärs-tolkning å så han där Brody, som återkommer på många bilder. :D

   


Å sist men inte minst en radda bilder på de fina människor som kom för att fira mej. :D

           


Naturligtvis har jag ett gäng mindre smickrande bilder från den sena timmens partajande också, men de allra flesta håller jag för mej själv. :D


Den här är dock så himla söt, å lagom städad. :D

 

Brody(igen ja!), Mario å evenuellt också Cartman(eller om han rycktes med av tillfället..? :P) sjunger "Snälla rara söta Anna" till min ära. :D



Nu är tältet rivet å allting städat.

Men vet ni vad?

Om det är så här roligt att fylla trettio kan jag helt klart tänka mej att göra det igen. :D


Tack tack tack snälla för att ni kom å firade med mej! :)

Av Lisa - 14 juni 2015 13:12

Härliga vänner. :D
(Som jag snott bilderna i från.
Ska lägga in dem från kameran så fort jag laddat batteriet klart!)

Solsidan.

SoA.
Opie å Gemma!

Homeland.
Carrie å Brody.

Å så en till GoT,
Daenerys Targaryen! :)

Av Lisa - 14 juni 2015 10:02

Alltså var börjar man?!

Med å säga tack kanske?
Till alla underbara seriekaraktärer som kom för att fira i hop med mej i går.
Där var dr house, solsidan, Nicholas Brody å så förståss luigi å mario som tappert stannade till sist å cyklade hemåt vi tresnåret! :)

Den här något suspekta presenten var från syskonen å visade sej symbolisera en spa-trip till kosta! ;)
Jag fick även en hel bunte pengar å Ernst-grejer precis som jag önskat! ;)

Det ska erkännas att det var en anigens hårt där på slutet för min del å att det här kommer bli en lååååång dag.
Men det var det värt.

Nu är det dags att bege sej utåt tältet igen.
Å fundera på i vilken ände man börjar där? :)

Tack tack tack alla som kom å förgyllde kvällen i går!
:D

Av Lisa - 13 juni 2015 20:19

Daenerys Targaryen, super mario, lugi å cartman. <3

Av Lisa - 13 juni 2015 15:06

En liten timme kvar nu.

Sen smäller det.

Tv-serie-festen som äger rum för å fira min passerade trettiårsdag! :)

Jag har laddat den stora kameran så hur vi ser ut får ni se senare.

Jag kan dock avslöja så mycket som att de där två rackarna på bilden ingår i min outfit. :)

Av Lisa - 13 juni 2015 08:22

Det ser ut att bli en strålande dag! :)
Tar en morronkaffe på trappan som sej bör! :)

Klockan tio ska barnen till fotbollsskolan å jag å Martin ska handla det sista till festen! :)

Tårtor ska bakas å jag är taggad till tusen! :)

Det har varit mycket jobb för mina partyplanners men i dag är det dags! ;)
Det ska bli så skoj å jag hoppas på att det dyker upp ett glatt gäng av tv-serie-karaktärer senare! ;)

Nu blir det frukost, med chokladflingor som barnen fjäskade till sej genom att va det bästa av vänner nu på morronen. ;)

Vi hörs senare! ;)

Av Lisa - 12 juni 2015 21:56

Vad har vi hitta på här i dag?
Vi har badat i långasjön(bra mycket kallare än i går. Men badbart i varm luft! :D).
Bjudit Stina, Daniel å Alva på middag.

Å så har vi förberett lite smått inför morrondagen här.
;)
Placerat bord å gått absolut all-in i temat. :P

Å barnen har lekt i timmar å jag har skrattat som en galning åt min syster både en å tio gånger(på min insta @lisoball , kan ni bland annat se varför. :P)

Nu blir det lite lugn här innan sängen kallar.
I morron smäller det.
Å då snackar vi inga prins-bröllop inte utan 30årsfesten med tv-serie-tema går av stapeln på Ekebergslundsvägen.
;)

Det sista fixet(som är en hel del för mej..?! :P) medan barnen är på fotbollsskola å sen ska vi bara ha roligt! ;)

Kram å gonatt på er.


(Å nä. Selfies får ni vänta på.
Minnet är fullt å lite så. ;))

Av Lisa - 12 juni 2015 13:35

Nu så.
Nu är det sommarlov. ;)

Det kan va det Böda jag vet, det där med att gå lite bakom mina tre grabbar å se dom gå där tillsammans.
Det symboliserar liksom hur dom hör i hop på något vis.
Tänk att dom är mina alla tre?! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards