Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under mars 2015

Av Lisa - 18 mars 2015 19:33

Min alldeles egna...

Yoga-matta! :)

(119 spänn på netto. :))

Av Lisa - 18 mars 2015 18:13

Lösningen på mitt odlar-dilemma
(fönsterbrädor som sväller av utanför-vattning.. :P)
visade sej va så enkelt som mini-drivhus. :)

Att jag inte ens tänkt på det innan..?!
Att det finns sånna små rackare just till ändamålet? :P

Nu ska jag bara köpa lite fler tomatsorter sen är jag redo för odlingssäsongen! :)

Av Lisa - 18 mars 2015 17:06

Onsdagarna verkar har seglat förbi tisdagarna i ångest-topplistan...:(

Det är så tröttsamt.
Men jag kan inte stoppa tankarna som snurrar.
Måste lära mej att hantera allt bättre men i dag är jag mest trött å ledsen.
Undrar om jag nånsin kommer må helt bra mer?

En liten Leo har slagit sej. <3

Onsdag i dag.
Hela familjen är hemma å förhoppningsvis kan mina grabbar lyfta upp mej en bit nu.

Vi hörs sen!

Av Lisa - 18 mars 2015 08:48

Vaknar till en solig dag här å känner mej taggad till livet även denna onsdag. :)

Ha en bra dag så hörs vi sen! :)

Av Lisa - 17 mars 2015 21:51

Vi utflyktade som sagt i eftermiddags.
:)
Jag är så glad att jag bor kvar här där jag alltid bott.
Att jag kan ta med mina barn till de platser där jag själv var när jag var liten. :)

Det här trädet klättrade jag å mina syskons också i när vi var små.
Å Stina klättrade alltid för högt. :P

Vi grillade vår middag i dag(snabb-mat i form av ICAs "hemmagjorda" burgare) å så fick Viggo besök av en kompis en stund.

Å så har jag tränat tabata.
Ett ny-gammalt pass med en himla massa ben. :P

Nu ser jag förståss på BL å sen blir det bädden. :)

Vi hörs i morron.
Natti natti. :)

Av Lisa - 17 mars 2015 17:10

Att utnyttja fördelen med att jobba deltid å köra direkt från dagis å jobb till skogen är verkligen ett tacksamt avbrott i vardags-snurren. :)

Synd att man inte orkar oftare.
Men förhoppningsvis blir det ändring nu när det är ljust längre om kvällarna å när man kan påminna sej om fördelarna det faktiskt ger.
:)

En stund med kidsen utan måsten å de enklaste av saker som ger minnen. :)

(Nu har jag dock migrän-känningar å blir återligen påmind om hur jag måste prioritera solglasögon i min extremt smala månaden-efter-vab-budget. :P
Men det får svida för jag måste ju för tusan kunna va ute! )

Av Lisa - 17 mars 2015 15:10

Vi köpte med oss lite mellanmål å drog till "fårahagen" en sväng! :)

Iskaffe, frisk luft, sol å glada ungar gör vilken tisdag som helst bättre! :D

Av Lisa - 17 mars 2015 07:32

"det är snyggt med hål på jeans. det har Stina!"
:)

Dags att dra å jobba.
Hoppas på å ha energi å ork till en mini-utflykt sen efter.
:)

Ha en bra dag!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards