Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under mars 2015

Av Lisa - 1 mars 2015 19:08

Några dansar..! :)

Här har vi krängt god(å stark!)mat i mängder tillsammans med Stina å Daniel som sej bör.
Å vi avslutar förståss med kaffe å efterrätt. :)

Söndagar alltså.
De är toppen ändå. :)

Av Lisa - 1 mars 2015 14:57

Första mars frambringar ju inte precis några vårkänslor med rusk å snöblandat regn ute.

Jag må va utlängtande efter friskluft efter denna här vab-sviten men det här vädret lockar inte ens mej.

Vi körde därför direkt hem efter bion i stället för någon ute-utflykt som jag egentligen hoppats på.
Har passat på å picklat löken till middagen(Nix jag tröttnar aldrig) å göra lingon-pannacottor i stället. :)

Filmen vi såg, Big hero 6, var enligt min bedömning riktigt bra.
Å vad jag förstår på resten av familjen tyckte dom också att den var bra. :)
Den rekommenderas alltså varmt. :P

Nu ska jag å Viggo bygga med kappla-stavar här en stund.
Vi hörs igen lite senare. :)

Av Lisa - 1 mars 2015 11:24

Big hero 6.

Söndagsmys! <3

Av Lisa - 1 mars 2015 09:17

Jag gick nyss upp! :)
Slocknade omgående vid tio i går kväll efter att ha kommit sist i en omgång monopol mot Martin å Daniel å har sovit prima. :)
Vaken ett par gånger nu på morron sen familjen gick upp, men ändå somnat om. :)

Söndag i dag då.
Å vi har tänkt å gå på bio en vända.
Förhoppningsvis va ute en stund å sen bjuda Stina å Daniel på den traditionella söndagsmiddagen! :)
Det blir chilin som redan är klar tillsammans med natchostallrik å diverse tillbehör! :)
Å så måste vi ju ha efterrätt också, men den har jag inte tänkt ut ännu. :)

Vi ska njuta av det sista av helgen som ni hör.
Sen är jag mer än redo att jobba en full vecka(Vabruari är ju för bövelen slut nu!) å möta våren(Mars inger förhoppning!) men nu ska jag ordna en rejäl brunch här med ägg å bacon, färskpressad juice å hela kittet! :D

Så gomorron på er nu.
Ha en bra dag!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards