Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under februari 2015

Av Lisa - 15 februari 2015 21:54

Är det nånsin nått annat än söndagkväll?
Vi har haft en väldigt bra helg.
Vilat upp oss å jag känner mej lyckligare än på mycket länge. :)

Ännu en vecka till ända å en ny på intågande! :)

En lite annorlunda sådan blir det.
Viggo har lov å vi har pusslat i hop så det endast blir två fritidsdagar.
Å i morron hämtar Stina honom tidigt efter att hon är snäll å tar Leo till tandläkaren för å dokumentera ett fall som träffade tänderna häromdagen. :)

Själv ska jag va lite extra ledig, men det är först på fredag det. :)

Nu ska jag ge mej för dagen å sova gott är tanken. :)

Hörs i morron.
Kram på er! :)

Av Lisa - 15 februari 2015 16:39

Wallenbergare med ljuvligt potatismos, gröna ärtor å rårörda lingon.

Grotesk portion.
I know.
Å vet ni?
Jag åt ännu mer sen.
*emojiapan som håller för ögonen*
Så gott var det! :)

Av Lisa - 15 februari 2015 12:29

Iskall promenad längs ån följt av fika. :)

Av Lisa - 15 februari 2015 09:52

Tog faktiskt sovmorron i dag å masade mej upp till dukat frukostbord å nybryggt kaffe vid nio.
:)

Nu forsätter jag kaffedrickandet tillsammans med ett gäng mattidningar innan vi ska göra oss i ordning för en liten utflykt. :)

I eftermiddag vankas det söndagsmiddag med Stina å Daniel(bästa traditionen!).

Lagom söndag.
Tycker ni inte? :)

Vi hörs sen! :)

Av Lisa - 14 februari 2015 21:19

Martin har inte köpt en enda stad än. :P

Av Lisa - 14 februari 2015 20:09

Chokladganache med smak av chili å frukt till. :)
(Den sistnämnda har Martin lagt upp, jag hade typ tänkt mej en tredjedel så mycket... :P)

Av Lisa - 14 februari 2015 18:40

Extremt svårtfotat men jag har gjort ett försök att arrangera maten enligt anvisningar i kokboken. :P

Gott var det i allafall.
Särskilt laxen.
Kockklass på den. :)

Av Lisa - 14 februari 2015 17:59

Jajjamensan.
Nu börjas det.

Förrätt:

Avokadopaj med räkor(från fiskaffären!).
Över förväntan å galet mycket godare än vad det ser ut! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards