Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 27 februari 2015

Av Lisa - 27 februari 2015 22:58

Vi tar den där lyx-middagen i morron! :P

Gaaah.
Jag bjuder på den looken. :P

Av Lisa - 27 februari 2015 19:55

Koka fond! :)

Middagen blir nog klar runt midnatt ungefär. :P

Av Lisa - 27 februari 2015 15:12

Ett par timmar var han pigg å feberfri sen gick det utför igen.

Stackars lilla Leo vad segdraget det här är...

Av Lisa - 27 februari 2015 13:37

Tummen upp för min senaste app-investering(kostade 38 spänn. :P)
Yoga studio!

Som å va på en irl-yogaklass fast på engelska, å utan matta till utlån. :P

Enkel å förstå.
Massvis att välja mellan.
Känns väldigt användbar.
:D

Av Lisa - 27 februari 2015 09:04

Här sitter jag å väntar på att kaffet i den där koppen ska work it's magic.
Vaknade med huvudvärk å stel nacke i dag å galet ont i örat.
Ni vet när sådär som man kan få när man har legat tungt på samma sida hela natten?
Sjukt obehagligt å det var omöjligt att somna om efter att Leo väckte Viggo, innan Martins klocka ringde.

Som synes på bilden jobbar jag på den inköpslistan som jag å Viggo ska ha med till Ica när Martin kommer hem sen.
Än så länge är den väldigt tom men där ska fyllas på med saft å annat till kalaset i morron å i kväll ska vi förvalta ett gäng dyrgripar till kräftor å försöka efterlikna de förälskade skaldjur som Leif mannerström å deltagarna lagade i mästerkocken å till det behövs det lite grejer. :)

Leo är hittills feberfri i dag men vi ska förståss bara hålla oss hemma å kurera.

Hans mamma-beroende har dämpats så jag siktar in mej på att kunna laga en långkokt chili på högrev att ha till lördagsmiddag å testa en ny yoga-app som fredagsfys före fredagsmys. :)
Synd bara att jag, efter över ett års hemmaträning, ännu inte skaffat mej en yogamatta... Jag glömmer det varenda gång jag hade kunnat köpa en.
Det står högst på min inköpslista annars. :)

Här snackar vi långsam morron för övrigt.
För-frukost fåtöljerna i väntan på att bröden ska bakas klart. :)

Dags å kicka i gång fredagen då.
Å hålla tummarna för att Leo forsätter piggna till! :)

Vi hörs igen.
Kram å hej så länge!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards