Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under april 2013

Av Lisa - 6 april 2013 12:40

Det bästa jag vet är när barnen leker tillsammans! <3

Av Lisa - 6 april 2013 11:22

Har dammat å dammsugit hela övervåningen, en sväng med moppen sen så kan man va slö med gott samvete i morron. :P
Pappan försvann på uppdrag så vi leker lite med playmo här innan det är lunchdags! :)

Av Lisa - 6 april 2013 08:46

Mycket ska det va.
Fint ska det va.
:)

Av Lisa - 6 april 2013 08:17

Av Lisa - 6 april 2013 06:40

Här ser ni han som sov i sin egen säng ändå till klockan sex. :)
Klistermärket är redan uppe å Viggo är stolt som en tupp.
Å framförallt utvilad å glad. :)
Leo har med varit lugn så jag har sovit sim en stoc hela natten! :)

Underbara förutsättningar för denna dagen alltså! :)
Mys å lek på förmiddagen å i kväll är det fest! :)

Av Lisa - 5 april 2013 18:14

I dag när jag hämtade upp Stina började hon omgående ifrågasätta mina byxor.
"Varför har du sånna byxor?"
Jag ställde mej väldigt frågande, nog för att jag vet att jag inte är modemedveten men plyschleggingsen jag haft på mej i dag är något jag har på mej när jag ska va lite finare.

Det visade sej att Stina trott att jag hade ett par mjukisbyxor på mej.
Allvarligt talat, verkar jag så off att jag går ut å äter lunch i mjukisbrallor? :S

Har för övrigt klippt till luggen själv i dag.
Funkar helt okej, väl? :)

Av Lisa - 5 april 2013 16:13

Lunch på rökeriet som sagt.

Barnen slogs om spättan men dissade pastasalladen(förstår dem, den var inget särskilt alls...).

Intensiv måltid, visst, men det gick väldigt bra mot vad det kunde gjort! :)   


När vi ätit begav vi oss på såpbubblejakt, å fick tag på en liten burk på CG.

Jag kände dock att jag bara inte stod ut med fredags-trängseln där i dag så maten handlade vi på Ica där jag hittar allt i sömnen.

Väl hem blåste vi lite bubblor, hoppade ett par hopp på studsmattan å sen badade barnen.

Nu har vi en paus framför Rapunzel innan jag ska laga mat igen.


Är ganska så slut efter vår lilla turné, det ska erkännas å ryggen värker än värre i dag, men vi är liksom sånna som är runt å flänger med allt å inget. :D

Inget mer stimm i dag dock, utan bara fredagsmys. :)

Av Lisa - 5 april 2013 15:25

Blåsa såpbubblor. <3


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards